vrijdag 5 maart 2021

mannenkaart



    Bedankt voor de reacties op mijn kaart voor de kapper , heb hem gauw afgegeven en hoor woensdag wel hoe ze de kaart vonden.
 Hier weer een kaartje die ik gemaakt heb voor een vriend van ons.
Elk jaar maak ik iets met een camera ook dit keer weer gelukt want op een  gegeven moment weet je het niet meer.Vorig jaar kreeg hij van mij een camera dat was wel het top stuk ,daar kom ik dus niet meer overheen.
Vorig jaar kon hij het nog net vieren ,maar daarna dus niet meer. Voor de eerste keer dus niet vieren net als mijn verjaardag 
Staat een appeltaart in de oven maar weet niet of er wel iemand komt.
Voelt wel een beetje raar.
Gister is Gerie geweest en ze heeft weer een top stuk gemaakt maar denk dat ze het zelf eerst wil laten zien.
Op de kwekerij hebben we de Helleborus dagen ,altijd eerste weekend Maart maar was nog wel erg koud vanmorgen,hebben de planten nu toch maar in de kas gezet want staat een beetje raar als de bloemen slap hangen.
 Zal het leuk vinden als jullie een reactie achter laten ,lees deze met veel plezier.
Met deze kaart wil ik meedoen bij : 
Knutsel en Kadootjes              Label.

Allemaal een fijn weekend.
groetjes Marjan.

15 opmerkingen:

Irene zei

Het is je méér dan gaaf weer gelukt Marjan, de camera lijkt wel écht!
Zeker weten dat Gerie morgen haar kunstwerk voor jou laat zien en jij geniet er dus al sinds woensdag van! Er komt vast wel iemand van je appeltaart smullen er zijn toch ook kinderen in de buurt??
Alvast gefeliciteerd en een fijne verjaardag gewenst, beetje ouder dan onze dochter die 37 wordt en waar we via Skype voor gaan zingen (waar ze zó niét blij mee is) 😉.
XxIrene
XxIrene

Femminde zei

Beste Marjan,
Wat een super leuke creatie weer!! Zo tof in dat zwart/wit. En zulke mooie details weer. En ja het kan niet altijd overtroffen worden toch.
Alvast gefeliciteerd met je verjaardag!! Ik hoop dat je toch nog verrast wordt. En zo niet dat app je dat je een autotocht gaat maken en breng je doosjes appeltaart langs de deuren. Maak er wat leuks van!! Komt vast goed. En geniet van je vele helleborussen die in bloei staan.
Fijn verjaardag!! En fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Original handmade by Janneke zei

Hoi Marjan,
Wat leuk dat je de `camera-traditie` ieder jaar voortzet. Zo knap om iedere keer wat anders te verzinnen. Dit label met super gave zwart/wit camera is een TOPPER!
Zo gaaf die negatieven met daarin de teksten gestempeld.
Jammer dat je je eigen verjaardag in coronastijl moet vieren. Toch hoop ik dat je geniet van je appeltaart en van degene die toch langskomen om je verjaardag te vieren. En wie weet brengt de postbode ook nog wel wat verjaardagspost.

Groetjes Janneke

!neke zei

Wat leuk !!!!!!
Echt super mooi !!!!
groeten Ineke

Nicolette zei

Wow wat een gave creatie. Heel mooi gemaakt. En jammer van je verjaardag, wel van harte gefeliciteerd.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat mooi deze kaart met camera. Leuk zoals je de teksten in de negatieven gezet hebt. Echt met oog voor detail gemaakt. Gefeliciteerd met je verjaardag en hopelijk wordt het toch nog gezellig.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Dat is leuk dat je elk jaar een zelfde thema houdt. EN het is weer helemaal goed gelukt! Wat een supermooie creatie heb je weer gemaakt.
Ik schrik er gewoon van... dat je snel jarig bent. Ik heb nog geen kaart op de bus, maar die komt zeker! Zo vreemd dat je niet op mijn kalender staat. Vorig jaar heb ik zeker weten een kaart gestuurd. Hoewel ik me niet kan voorstellen dat dat een jaar geleden is!

Elly zei

Oh wat is deze erg mooi en gaaf zeg!!!
Die gaat hij vast en zeker ook super vinden.
Groetjes Elly

Eri zei

Allereerst van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat je er toch nog een leuke dag van kunt maken. Wow geweldig, wat een super creatie, aan elk detail is gedacht.
Groetjes, Eri

Bernadet zei

Dit is toch zo waanzinnig Marjan.
Ben er helemaal weg van.
Mooie kleurtjes en zoveel geweldige details!!
Ondanks corona hoop ik dat je toch een mooie verjaardag hebt (gehad)

Scraptastisch zei

Hey jarig jetje, ik hoop dat je, je toch een beetje jarig voelt! Deze camara al bewonderd en het is weer een een hele mooie voor de jaarlijkse traditie! Deze polaroid uitvoering is vast weer een stans van Ome Ali! Goed helleboris weekend ook en ik zal vanavond een glaasje op je drinken!
xx Gerie

Ellen zei

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag...je bent verwend met die prachtige bos bloemen, prachtig! Ook nog kaarten, altijd leuk!
Je creatie is geweldig...top gedaan!
Groetjes Ellen

Rose Smith zei

Het is een creatief stuk werk. Heel goed gedaan. En gefeliciteerd, het beste voor de verjaardag.

Gegroet, Rose.
clipping path service

Hermien zei

Wat een prachtig kunstwerkje alles past bij het thema. Bedankt voor je deelname bij K&K.

groetjes Hermien

Pricila Khan zei

Hi Marjan,

Your all picture is awesome. Really you are a brilliant photographer. Also, you are very creative. Sincerest wishes for your wellbeing.

Gretting you
how to remove clothing wrinkles in photoshop