donderdag 11 maart 2021

Een bloemetje voor jou.




 Hallo allemaal hier weer een kaartje gemaakt met een bloemetje.
Had mijn prijs binnen van Let's craft and Create  en wilde daar iets mee maken.


Een hele leuke mal gewonnen en de stempels zijn voor de kerst
.Ook zat er een leuk kaartje bij.
Nu vroegen ze paars en groen deze maand dus daar mee aan de slag gegaan.
De vaasjes gevuld met viooltjes en een paar takjes lavendel.Heb de mallen gebruikt voor de achtergrond.
Wil jullie bedanken voor de reacties op mijn foto's van mijn verjaardag kaartjes en mijn gigantische bos bloemen.
Ook kreeg ik nog een mooie kaart van plony , Maar zullen jullie vast nog een keer op haar blog zien.
Laat een berichtje achter lees die met veel plezier.

Met deze kaart wil ik dus meedoen bij :
 
Groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

!neke zei

Prachtige kaart !!!!
Leuke prijs ook !
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Prachtige stansen heb je gewonnen Marjan, je bent een bofbips, hihi en meteen gebruikt op je kaart! Erg leuk je viooltjes in de vaasjes....krijg zin in het voorjaar!!!
xx Gerie

Henriët zei

Mooie prijs heb je gewonnen! En je hebt er een mooie kaart mee gemaakt met die viooltjes.
Groetjes van Henriët

Irene zei

Je viooltjes lijken wel echt Marjan, ongelooflijk knap en mooi! De prijs is ook super!
XxIrene

Nicolette zei

Mooie kaart en je hebt een leuke prijs gewonnen.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Heel mooi kaartje en wat een super prijs heb je gewonnen. Kan me wel indenken dat je er meteen mee aan de slag wilde.

Elly zei

Prachtige kaart heb je gemaakt, die violen zijn zo mooi.
Groetjes Elly

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met dit prachtige bosje bloemen. Je viooltjes zijn net echt,! Mooie stansen heb je gewonnen.. groeten Trijntje

My Crafting corner zei

Marjan, this is so beautiful. I love your flowers and the whole card is so delicate. Thank you for joining our challenge at
Let's Craft and Create this week and good luck.. Groetjes...Ursula Uphof DT

Image masking service zei

So nice cards.