zondag 21 maart 2021

figuurtjes.




 Hallo allemaal hier weer een up date van waar ik mee bezig ben.
Zoals jullie zien ben ik druk met figuurtjes bezig ,vind dat erg leuk om te maken.
Hoop dat de markt dit jaar wel doorgaat. Ben deze figuurtjes daar voor aan het maken.
Heb daarvoor jullie mening nodig ,zou ik ze op een label zetten of de leeftijd kan ook met jarig , hoera waar jullie ook een voorbeeld van zien ,ook zou ik het woord sport kunnen maken.
Ook de mal van de eendjes gemaakt die ik had gewonnen met schoen zetten bij Crealientje, eindelijk kwam het er van om die te maken ,sorry hoor maar vind eendjes horen bij het voorjaar .
Ga daar nog een kaart mee maken of ik gebruik ze in het foto boek met de tekst eendje erbij.
Kan natuurlijk ook allebei doen want de mal heb ik al.
Ga er nog meer maken ,want malletjes genoeg .
Kom dinsdag weer met een creatie voor mijn zus want die wordt 65 en moest daar toch iets voor maken.
Allemaal nog een gezellige zondag ,en nog bedankt voor jullie reacties,hoop dat jullie dat nu ook doen ,lees ze met veel plezier.
groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

Femminde zei

Wat leuk en vrolijk zo allemaal bij elkaar. En ja die eendjes zijn tof met de pasen. Ik zou ook tot het voorjaar wachten. Ook die andere figuurtjes vallen echt in de smaak bij de jeugd denk ik.
Leuk om het nu af te maken met een tag of een kaartje.
Ik denk dat kaartjes met jarig beter verkopen dan met sport. Labels zijn ook leuk maar ik denk dat kaarten harder zullen gaan.
Succes met verder bedenken en maken.
Fijne zondag!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Ze zijn echt heel leuk !!!
Maken het helemaal met die grote letterstansen.
Vraag me af ....hoe lijm jij ze op elkaar, bij mij laat het dikwijls los.
groeten Ineke

Hobby Hoogland zei

Met lijm en af en toe zet ik er een stukje papier achter voor de stevigheid.

Marlies zei

hele leuke vrolijke figuurtjes. Leuk gedaan met het poppetje op de jarige letters. Een kaart of op een tag zal allebei leuk zijn denk ik. Een tag kan altijd bij een cadeautje of zo. groetjes, Marlies

Irene zei

Schattig die figuurtjes en ik zou het zo neutraal mogelijk houden dan kunnen ze er alle kanten mee op (dus géén leeftijd=cijfer).
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gepriegel lijkt me dat maar wat een leuk resultaat Marjan. Ik denk dat ze zowel leuk zijn op een tag als op een kaart. De achtergrond neutraal houden zodat ze alom te gebruiken zijn.
Lieve groetjes Miranda

Elly zei

Jee wat een werk zeg! En ze zijn wel heel mooi.
Ik zou verschillende maken, op de tekst en op een label.
Groetjes Elly

LisannesKaartenhobby zei

Mooie kaart en leuk al die figuurtjes bij elkaar. Zou fijn zijn als markten weer doorgaan

Hobbygroet Lisanne

Annerieke zei

Wat een leuke figuurtjes allemaal, je maakt ze erg mooi Marjan. Ik denk dat letterstansen en labels leuk zijn, ik zou ze zonder leeftijd doen, dan kun je ze overal voor gebruiken.
Groetjes, Annerieke

Trijntje zei

Leuke figuurtjes ik zou ze op de tekst plakken... Dan hou je het neutraal... ik vind ze op de jarig tekst heel mooi. Maar als je sport kan maken en daar een leuk figuur op zetten is ook leuk. Je kan je lekker vermaken. Eel plezier ermee. Groeten Trijntje