vrijdag 26 maart 2021

kop en schotel.










Hier ben ik weer met een vrolijke creatie in paas sfeer.
Iedereen nog bedankt voor het reageren op mijn vorige kaart creatie , mijn zus vond hem prachtig niet normaal ,zelf houdt ze van  schilderen maar dit is te klein .Maar ieder zijn ding toch.
De kop en schotel is een mal van Ali en had ik al in de gele tinten gemaakt ,en dan, kan hem vullen met thee en chocolade maar kreeg in ene dit idee.De kip en haan er bijgehaald en de kuikentjes .
Heeft al een bestemming en die was er heel blij mee.
Bloemetjes gemaakt van foam en papier.
De onderkant gevuld met groene sisal geeft wel iets leuks aan het geheel.
Hoop dat jullie het leuk vinden en een reactie achter laten ,lees die met veel plezier.
Wil graag meedoen bij:
Scrapping4fun  #188 Pasen.
Alex  creatieve kant.  Paasgroeten.
Do-Al [l}creatief. #51. paasgroeten.

Fijn weekend.
groetjes Marjan.


 

14 opmerkingen:

Lia zei

OOoo, wat snoezig!!! Dat was veel werk maar het ziet er geweldig uit.
Lia xx

Scraptastisch zei

Hoe langer je kijkt hoe meer je ziet hihi een kontje van een konijntje, viooltjes en narcissen en al die kuikentjes en de kip, heel mooi bedacht Marjan in de kop en schotel!!!
Als je antwoord op je vraag wilt hebben moet je me maar even bellen over een uurtje!
xx Gerie

Caroline Cards zei

Superrrrr!! Wat een prachtige en vrolijke creatie. Er valt zoveel te zien!
groetjes, Caroline

Gina zei

Wat een prachtige creatie! Zo veel op te zien! Groetjes, Gina

Eri zei

Wow, wat een gave en kleurrijke paascreatie Marjan! Super gedaan met de haan en de kuikentjes en bloemen. Die viooltjes zijn prachtig, ze lijken net echt! Ik snap helemaal dat de ontvang(st)er er blij mee is!
Groetjes, Eri

Ellie Bakker zei

Wow Marjan wat een prachtige paascreatie daar ben je denk ik wel even zoet mee geweest. Er is zoveel te zien en er zitten zelfs nog chocolade eitjes in verstopt super gemaakt.
Groetjes Ellie

GerJanne zei

Wauw wat prachtig is deze creatie! Supermooi en zoveel te zien . Het ziet er super gezellig uit.
Dank je wel voor het meedoen bij K&K en bij Do All Kreatives.

Marjan zei

Echt een heeeeeeel erg gave creatie , zo mooi gedaan! Wat een werk zal je hieraan gehad hebben, maar het wel echt iets geworden wat je moet bewaren en elk jaar neerzetten! Goed weekend!

Irene zei

Wat blink je toch uit in bijzondere dingen maken, wát dát betreft zijn Gerie en jij een goede match Marjan! Dit is toch dé paasdecoratie om van te genieten en voor het kunstwerk hier onder heb ik gewoon géén woorden!
Lief dat je het vraagt maar ik zit aan mijn maximum qua kaarten versturen en dan is het ook niet eerlijk om kaarten te krijgen dus ik hou het bij mijn bestaande adressenlijst en geef mijn adres niét meer door.
XxIrene

Nicolette zei

Wow Marjan, dat heb je weer zo mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw Marjan wat een prachtige paascreatie. Ik kijk wederom mijn ogen uit. Echt genieten vind ik dit. Zo leuk bedacht om dit in een kop en schotel te maken. Ik ben er weg van.
Lieve groetjes Miranda

Billie A zei

Oh my gosh this is so darling. Love the cute dies and scene. Love the bunny butt. lol.. darling project. So glad you shared over at Do-Al(l)Creative.

Scrapping4funChallenges zei

Beautiful Easter creation! Love all the detail!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges.
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Doris Klein zei

WOW, WOW, WOW, WOW... what an amazing and awesome work!!!! I really love it!!!!

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2