dinsdag 2 maart 2021

kapper.




 Hallo allemaal hier weer een kaartje.
Zo duurt het een paar weken voor ik wat laat zien en nu is het bijna elke dag.
Wat leuk dat ik er weer een volger bij heb ,welkom Anita en hoop dat je geniet van de dingen die ik op mijn blog laat zien.
Ook iedereen bedankt die weer een reactie hebben geplaatst .
Deze kaart was weer een opwelling ,ik wist dat ik een mal had van een kapster en wilde die eigenlijk wel uitproberen , heb hem zelf uitgewerkt met kleurtjes  vond ik mooier dan een zwart plaatje.
Wat zijn we blij dat we morgen weer  naar de kapper mogen ,en de kapper weer blij met zijn klanten.
Dit is de eerste stap ,hoop dat er gauw nog meerdere stappen mogelijk zijn.
Heb morgen een tijd afgesproken bij de Wibra wilde wel even proeven aan het weer leuk winkelen.
De supermarkt heb ik wel een beetje gehad.
Jullie horen wel hoe dat geweest is,tien minuten zijn volgens mij ook zo om,maar het is weer iets.
Positief zien.

Heb ze ook nog maar een mondkapje voor gedaan want is tenslotte verplicht. 
Laat een berichtje achter ,lees ze met veel plezier.
groetjes Marjan.

14 opmerkingen:

!neke zei

wat een topper !!!!!!

Eri zei

Wow, wat super deze kaart! Je kapster zal hem geweldig vinden! Je hebt zelfs een bijpassende tekst! Ik zit de nachtjes ook af te tellen, nog 2 dan gaan mijn vervelende lokken er ook af! Veel plezier met winkelen.
Groetjes, Eri

Kaartenkraam zei

Gaaf zeg! Wat goed bedacht en heel mooi uitgevoerd!

groetjes van Ank

Irene zei

Super leuk én actueel! Ben gaat zaterdag en ik de 11e, héél hard nodig!
10 minuten shoppen is racen dus ik begin er niet aan!
XxIrene

Bernadet zei

Wat een geweldig leuke kaart Marjan.
Mooie blauwe kleurtjes heb je gebruikt.
Benieuwd hoe het bevalt bij de Wibra;)

GerJanne zei

Wat een superleuke stansen! EN je kaart is echt helemaal gaaf! Het is hier nog niet gelukt een afspraak bij de kapper te maken. Of in gesprek, of ze neemt niet op. Nou ja, het komt nu ook net meer op een paar dagen aan..

aussie aNNie zei

Most gorgeous work of art....xx

Nynke zei

Heel erg leuk gemaakt! Die kapster is enig zeg!
Groetnis Nynke

Elly zei

Geweldige kaart!!! Heel mooi ook.
Ja echt benieuwd hoe je het ervaren hebt...zou het ook graag willen, maar lijkt me zo akelig die 10 min.
Groetjes Elly

Plony zei

Wat veel leuks heb je weer gemaakt en wat een gave ideetjes heb je toch. Ik vind je rammelaar van een paar dagen geleden helemaal geweldig maar als ik dan deze kaart zie weet ik dat ook echt wel te waarderen. Wat zijn we blij dat er iets kan vanaf vandaag...al is het dan ook niet heel veel. Ik moet nog een weekje wachten voor ik naar de kapper kan maar tsjonge...je durft je bijna niet meer te vertonen hihihi. Het gaat wel goedkomen....we zitten gelukkig met z'n allen in dit schuitje. Veel plezier met je spaarse momenten van shoppen.....het zal vast en zeker even fijn zijn. xxx Plony

Scraptastisch zei

Wat gaaf je kaart Marjan, hoe bedenk je het! Vrijdag heb ik kappers afspraak nog even en dan heeeeeel veel eraf! Ben benieuwd naar je winkel ervaring van 10 minuten?! Zelf zie ik dat niet zitten al juich ik het zeker toe als de winkels en terrassen weer open gaan!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een mooie opwelling. Heel leuk opgemaakt met de kapsters. Leuk bedacht en gemaakt. Ze zijn zeker mooier dan dat je ze zwart had gelaten. Een kleur is mooi. Fijn dat de kaart er al is.. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Wat een gaaf kaartje. Heel mooi gemaakt. Ik mag morgenochtend naar de kapper, kijk er zo naar uit.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wel heel leuk om zo bij je kapper aan te komen. Wordt vast en zeker gewaardeerd!! En je maakt zo overal een feestje van.
En leuke tekst!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde