dinsdag 23 maart 2021

65 jaar.













 Vandaag is mijn zus jarig en wordt 65 en dat is toch wel een leeftijd waar ik iets extra's voor wilde maken.
Ben begonnen met het taart doosje op een voet met deksel  zoals jullie op de foto zien ,doosjes met inkt gekleurd ,haar kleur is rood dus dacht moet daar iets van terug laten komen .de sluiting van de doosjes is met een magneetje..Wilder toch wel veel dingen boven op het doosje dus een easel kaart gemaakt eerst ter grote van de doosjes  maar kon daar niet alles op kwijt dus een mal gepakt van DDB .De kaart kan je er van afhalen en zo kan ze bij de chocolaatjes.Heb er weer veel in verwerkt ,zou zeggen kijk en je zal zien waar ze van houdt, en wat ze doet.
Alles op een ovale canvas doek gezet.
Bedankt voor jullie reacties op mijn figuurtjes.Hoop dat jullie hier ook een reactie achter laten want lees ze met veel plezier.
Met deze kaart wil ik graag meedoen bij:
Hobbywinkel de Egel. 117 vormenkaart.
Mijn Hobbyhonk: 31 Knopen.
Ally's Angels. alles Mag.

Groetjes Marjan.

13 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wow Marjan, wat een giga creatie is het geworden voor je zus! Ik weet bijna niet waar ik allemaal naar kijken moet het is zo genieten! Het is schitterend en ben benieuwd hoe ze het vond! Jij ook van harte gefeliciteerd met haar verjaardag!
xx Gerie

Marjan zei

Jeetje!! ik zag eerst alleen je prachtige doosje, maar daaronder verscheen een heel tableau! Echt supermooi gedaan en inderdaad is er enorm veel op te ontdekken. Petje af, heel erg mooi!! Je zus boft met jou!

!neke zei

Wat een prachtige creatie !!!!!
Echt geweldig !
groeten Ineke

Eri zei

Tjonge Marjan, je bent helemaal uit je dak gegaan, wat een prachtige creatie voor je jarige zus! Ik heb al verschillende keren heen en weer gescrold om alles goed te zien! Helemaal TOP!
Je figuurtjes hieronder zijn ook erg leuk geworden!
Groetjes, Eri

LisannesKaartenhobby zei

Wauw wat een Kunstwerk met een hoofdletter! Gefeliciteerd met je zus

Hobbygroet Lisanne

Ans Gilbert zei

Wat een supergave creatie heb je gemaakt voor je jarige zus, van harte gefeliciteerd,
Groetjes,
Ansx

Elly zei

Wat een geweldige mooie creatie heb je gemaakt, echt heel mooi.
Gefeliciteerd met je zus.
groetjes Elly

Nynke zei

Wauw! Daar zal je zus blij mee zijn. Zo mooi persoonlijk en zo veel te zien. Ik raak niet uitgekeken!
Groetnis Nynke

Trijntje zei

Je hebt ef zeker iets...extra ' van gemaakt. Meer dan... je bent lekker aan de freubel geweest. Dit valt vast goed in de smaak bij je zus. Erg leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Epie zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zus Marjan en wat
een verassende creatie heb je voor der gemaakt 65 is een mijlpaal !!
Goed bezig geweest , fijne avondgroetjes en tot blogs
Groetjes van Epie Xx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw pak jij even mooi uit voor je zus Marjan. Dat doosje is al een kunstwerk op zich maar dan volgt er nog een heel tableau. Ik heb een paar keer gescrold en volgens mij houdt ze veel van schoenen hihi.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Zo zeg, wat een gave creatie maakte je voor je zus. Wat is er veel op te zien! En o, die teksten schitterend. Dat mag ook zeker met een knipoog toch? Geweldig gedaan, mijn complimenten. Fijn dat je meedoet met de uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke

Angela zei

Jij hebt flink uitgepakt bij de 65e verjaardag van je zus.... wat een schitterende creatie Marjan!
Dank je wel voor je deelname bij MHH en veel succes!