vrijdag 1 maart 2024

Telefoon.

 Hallo allemaal.







Allemaal bedankt voor de leuke reacties.
Hier nog iets wat nog op mijn camera stond .
Wilde deze toch nog even laten zien. 
De telefoon bestaat uit veel malletjes , Maar vond het ontzettend leuk om te maken en heb er toen ook één gemaakt in het mint.
Stond bij de  EGEL  in de top 5 met mijn diepte kaart. Hoe leuk is dat .
Had ik echt niet verwacht maar heel blij mee.
Hier een beetje druk , ben mijn Hobby hok aan het opruimen en dingen die ik niet gebruik gaan of naar pand 12 of naar Noppes tweede hand spulletjes.
Maak ik er toch nog iemand blij mee.
Kom op 5 Maart nog terug want heb iets gemaakt voor een vriend van ons en is altijd een dag voor mij jarig , dus ben er al vroeg mee begonnen .
Staat nu nog op de kast te pronken.
Allemaal alvast een mooi weekend.
Is vandaag prachtig weer dus denk dat ik de ramen maar gaan lappen.

groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een gave telefoon!!! Wat een werk zit daar in. en ja, opruimen, ik heb het opgegeven, tenminste het wegdoen. Krijg er uiteindelijk altijd spijt van. Al heb ik wel een goed doel voor mijn spullen maar ik denk dat alles wat ik echt niet gebruik daar nu wel is. De rest wil ik allemaal nog ooit gaan gebruiken, of dat lukt? Ik vrees van niet, haha. Succes ermee Marjan.

Femminde zei

Wow wat een topstuk Marjan!! Echt weer een topper. Daar ga je vast iemand heel erg blij mee maken.
Fijne dag verder!! En succes met opruimen en poetsen.
Groeten van Femminde

!neke zei

Jeetje Marjan ....als ik bij jou kijk....voel ik me bijna een kneus.
Wat een geweldige creatie !!!!
groeten Ineke

Scraptastisch zei

Ja heb hem in het echt gezien en de telefoon is prachtig!!!!
Ik hou het kort want volgens mij is er snel iemand jarig!
xx Gerie

Henriët zei

Wat een prachtige creatie!!
Groetjes van Henriët

Eri zei

Zo, wat ziet dat er gaaf uit Marian! Ik blijf maar heen en weer scrollen, en alle details kloppen! Gefeliciteerd ook met je topper! Helemaal verdiend.
Groetjes, Eri

GerJanne zei

Oh wauw, ik kijk mijn ogen uit! Wat een gave telefoon! Zoals wij hem nog kennen...hihihi... EN deze roze oogt heel romantisch!
Goed van je: opruimen en wegdoen. Kan ik niet of bijna niet, zeker niet als het om creatieve spullen gaat!

Martha zei

Wat is dit mooi Marjan
Een kunstwerk is deze telefoon!
Richard is er ook helemaal weg van en noemt jou een kunstenaar!
Ik heb er bijna geen woorden voor, zo mooi en wat ben jij creatief!
Succes met opruimen!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauwwww wat een prachtige creatie Marjan. Heel mooi gemaakt en gedecoreerd. Hier moet je toch wel handig voor zijn en veel geduld voor hebben denk ik. Echt Prachtig met een hoofdletter.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wow...dat ziet er een prachtige telefoon uit, knap gedaan! Groetjes Doris

Nicolette zei

Dit is echt schitterend Marian. hele mooie details.
Bij 2Sisters vragen we een cijfer op je creatie.....
Groetjes Nicolette

Bernadet zei

Ooooh wowww, wat een gave telefoon is dit Marjan.
Mooie kleurtjes, TOP gemaakt hoor!