vrijdag 29 maart 2024

Pasen

 Hallo allemaal.










Hier weer een creatie die ik heb gemaakt , raden jullie al voor wie.
Ze was er erg blij mee .
Had deze veer gekocht bij iemand die op de markt stond met kerst en dacht daar moet ik iets mee gaan maken.
Dus eigenlijk voor de kerst .
Heb er nog 14 over.
Ook ben ik aan de gang gegaan voor mijn kinderen  en vriendin .








Het ei gekocht bij de action , en waar lichtjes inzitten.
Had ze in verschillende kleuren gekocht , roze voor mezelf en groen , geel.
Heb de eieren met craquele bewerkt en daarna met wit ingesmeerd.
Wilde nog een kaart maken maar kom daar niet meer aan toe.
Hier hebben we het eerste paasdag , allemaal weer gezellig bij elkaar.
Allemaal nog bedankt voor de reacties op het tuintje.
Ben ook nog druk geweest met een workshop  voor pand 12 ,  Mensen met een beperking , hadden gevraagd of ik die wilde geven aan de vrijwilligers  omdat de meeste geen kaartjes maakte.
Heel wat voorbeeldjes gemaakt en was heel erg geslaagd. 
Helaas geen foto van.
Nu maar afwachten op voorbeeldjes en dat ze dit kunnen overbrengen naar de cliènten.

Wens iedereen gezellige paasdagen.

Groetjes Marjan.

15 opmerkingen:

Irene zei

Ben er weg van Marjan, 10x mooier dan ik in welke winkel heb gezien... Als ik om de hoek woonde kwam ik er één kopen 😉😊.
Gezellige Pasen XxIrene

Kaartenkraam zei

Wat een geweldige paasstukken heb je gemaakt. En wat creatief om die oude bedde(?)veren te gebruiken, ziet er super uit!
Fijne Pasen!

groetjes van Ank

Ellen zei

Schitterende creatie laat je zien, echt prachtig gemaakt!
Fijne Paasdagen.
Groetjes Ellen

Scraptastisch zei

Haha, voor wie zal die bovenste creatie nou zijn? Hij is prachtig en staat bij mij te shinen, iedereen vind hem zo gaaf! Een stuk maken op een beddenveer, dat kan alleen jij bedenken! Je kinderen zullen ook blij zijn met het verlichte paasei! Gezellige dagen met Dirk en kinders!
xx Gerie

Eri zei

Yes, ik had het goed geraden! Al je Paascreaties zien er top uit! Je bent echt echt een kei in het schikken van al die mooie materialen. Fijn dat jij ondertussen de schoenen ook binnen hebt, ik zie ze vast wel een keer voorbij komen. Fijne Paasdagen!
Groetjes, Eri

Martha zei

Geweldig Marjan
Wat een mooie creaties heb je weer gemaakt
Knap gedaan!
Daar heb je veel waardering voor gekregen denk ik xo!
Fijne paaasdagen, liefs Martha

Nicolette zei

Ik dacht ook al voor Gerie en dat klopt helemaal.
Het ziet er allemaal echt prachtig uit Marjan.
Groetjes Nicolette

joke zei

Wat een supermooie paas stukken heb je weer gemaakt en het kan niet anders dat de ontvangers er super blij mee zijn. Wens je heel gezellige paasdagen.Groetjes Joke

GerJanne zei

Ongelooflijk, Marjan. Wat een schitterende creaties. En dat die bovenste voor Gerie zou zijn, kon ik wel raden. Ik zag het nestje en drie eitjes... gelukkig is het geen drieling wat er aan gaat komen😉
Je kinderen zullen er ook wel heel blij mee zijn!
Fijne dagen!

Angélique zei

Wat een gave Paascreaties, prachtig gemaakt, zoveel oog voor details.
Wat grappig, ik ken iemand die dagbesteding heeft bij een Pand 12, dat zal toch niet hetzelfde Pand 12 zijn? Alhoewel, ik lees nu dat de bovenste creatie voor Gerie was en ik weet inmiddels dat Gerie niet erg ver bij mij vandaan woont... de wereld is soms best klein.

Nancy zei

Hey Marjan,
Wat heb jij mooie paasprojecten gemaakt zeg. En allemaal uitgedeeld. Daar zullen de ontvangers blij mee zijn!
Ook het pensioen-projectje voor jouw schoonbroer is super leuk geworden.

Felicitaties nog met jouw verjaardag! Fijn dat die feestelijk was!

Liefs,
Nancy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ooh Marjan, ik heb even een kopje koffie gepakt want ik had na die prachtige telefoon niets meer voorbij zien komen. Nu heb ik dus zitten genieten van je prachtige explosion box met fotocamera, het geweldig gemaakte tuintje ( hoe kom je erop) en deze mooie paascreaties. Wat ben jij getalenteerd en creatief. Als ik een petje droeg nam ik hem voor je af. Ook nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hele fijne Paasdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda

!neke zei

Zo zeg , wat een prachtige creaties !!!!!!
Fijne dagen !
groeten Ineke

Marlies zei

Wauw wat een mooie paas creaties. Super mooi gemaakt. Fijne Paasdagen. groetjes, Marlies

Epie zei

Mooie serie paas creaties heb je gemaakt, TOP....
Gefeliciteerd nog met je verjaardag en fijne paasdagen
Groetjes Epie