dinsdag 5 maart 2024

foto camera.

 Hallo allemaal.

Bedankt voor de leuke reacties op de telefoon.







Vandaag is er een vriend van ons jarig.
Hij is gek van foto graveren , en daarom elk jaar iets met een foto camera , wordt elk jaar toch wel lastiger want je wil natuurlijk iets anders verzinnen.
Met kerst zag ik de camera als kerstbal en dacht die neem ik mee.
Nog geen idee wat ik daar mee ging maken.
 Idee was  inmiddels  om een doosje te maken, een explosie box,   maar als je die explosie box anders in de deksel zet staat de creatie bovenop , Dit is een soort surprise idee.
Hij heeft het cadeautje inmiddels gekregen en was er weer heel blij mee.
Had al gehoopt dat ik zou komen .
Bewaard ook alles wat ik gemaakt heb in de loop van de jaren.
Daarom doe ik dit ook , weet dat hij het waardeert.
Het mooiste wat ik ooit voor hem gemaakt heb is deze.


Daar had ik moeite mee om weg te geven.
Morgen komen ze ze bij mij op verjaardag .
Nu ga ik gauw een pan soep maken , ossenstaart zijn ze allemaal gek , en nog wat huishoudelijk werk.
Boodschappen net gehaald en morgen het gebak.
Zondag gaan we lunchen met ons gezinnetje  allemaal weer samen  ,  en kijken we er naar uit om Jenna weer te zien. 
Wil met deze box meedoen bij  Do All  kreative explosie box
                                                    2 Sisters on the blog.   cijfer
                                                    Knutsen en Kadootjes.   staart.
groetjes Marjan.


15 opmerkingen:

Trudy zei

Wat een prachtige creatie en die telefoon is helemaal geweldig leuk!
Alvast gefeliciteerd en een gezellige dag morgen!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Deze creatie is echt weer super Marjan!! Zo gaaf weer. En wat een idee om een kerstbal te gebruiken.
En fijn dat het zo wordt gewaardeerd.
Succes met je soepje en alvast een super gezellige verjaardag toegewenst!!
Fijne avond!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Wat een prachtige creatie heb je gemaakt en zo leuk om een kerstbal hiervoor te gebruiken!
Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sisterontheblog

Marjolijn van Elsberg zei

Wat fijn dat het ook gewaardeerd wordt want wat een werk is dit. zo mooi gemaakt weer Marjan.

Monique zei

Wat een prachtige creatie weer Marjan. En het vogelstaartje maakt het natuurlijk helemaal af! ;-)
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique

Martha zei

Supermooie creatie weer Marjan
Leuk idee die kerstbal, komt zo leuk uit bij het doosje
Je andere camera vind ik iok wen kunstwerk!
Alvast van harte wn een fijne verjaardag!
Liefs Martha

Bernadet zei

Wow Marjan, dit is toch echt wel SENSATIONEEL hoor!!
Wat een gave camera is dit.
Daar doe je het voor hè, als iemand het weet te waarderen zet je je toch weer extra in om wat prachtigs tevoorschijn te toveren!

Marjan zei

Jeeee, ik sta elke keer weer paf van wat jij maakt met speciale modellen en altijd zo mooi gedaan. Dit ook weer, ik vind het een heel speciaal cadeau! Fijne dagen met elkaar!

Nancy zei

Hey Marjan,
Wat een leuke box maakte je!
Daar gaat de vriend-fotograaf blij mee zijn.
Geniet van jouw verjaardag!
Liefs,
Nancy

Trijntje zei

Hoi Marjan. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog een gezellige avond. Je hebt een prachtige creatie met de camera gemaakt. Heel crea weer. De telefoon is ook al zo geweldig. Groeten Trijntje

joke zei

Wow, wat een geweldige creatie is dit voor een vriend en je telefoon van je vorige post is ook al zo'n plaatje.
Gezellige verjaardag en alvast gefeliciteerd,
Groetjes Joke

Doris knippenenplakken zei

Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een prachtige creatie heb je gemaakt top hoor.Groetjes Doris

Caroline Cards zei

Een super mooie explosion box heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de DAK challenge en veel succes!
Groetjes, Caroline

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Wat een gave explosion box heb je gemaakt Marian, wat een creatieve ideetjes allemaal. Bedankt dat je meedoet bij K&K. Groetjes Ingrid.

Nelly zei

Superleuke creatie heb je gemaakt voor onze staart challenge bij K&K.
Bedankt voor je bijdrage.
Fijne paasdagen!!

Groetjes Nelly (DT K&K)