vrijdag 16 februari 2024

dieptekaart.





 

 


Hallo allemaal.

Hier een kaart voor bij de Egel  waar ze een diepte kaart willen zien in het roze .
Vond het wel een uitdaging om te proberen.
Had nog niets met deze mal gedaan dus heb de mal in zijn geheel op het plaatje gelegd.
Een paar keer in het wit en één met het plaatje.
Vind het wel een leuk resultaat maar niet echt uitdagend.
Ik daagde mezelf uit met een Acht kantige mal , weet niet hoe ze dat noemen .
Zat ook nog vast aan elkaar en ze vele keren door de machine gehaald.
Wist nog niet wat ik er mee wilde maken dus heb er nog heel wat over.
Ga dat nog eens doen maar dan van groot naar klein.



Ben hier vele uurtjes mee zoet geweest.
Ben wel nieuwsgierig wat jullie er van vinden.
wil meedoen bij  de Egel    diepte kaart in het roze.
Knutsel en Kadootjes.       geometrische figuren
Fijn weekend .

groetjes Marjan.

16 opmerkingen:

!neke zei

Ik vind het heel gaaf !!!!!
Mooie stansen !!!!
groeten Ineke

Ellen zei

Schitterende kaart met deze stans…mooi gedaan hoor!
Nog nooit gezien deze stans…welk merk is dat als ik vragen mag?
De kaartjes net de bijtjes zijn ook supergaaf…ziet er ingewikkeld uit haha.
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Heel gaaf! Dank je wel voor het meedoen bij de Egel. En die bijtjes kaart is superleuk! Die ga ik onthouden.

Marjolijn van Elsberg zei

Prachtig je roze kaart, ook met meerdere laagjes. De gele ziet er heel ingewikkeld uit maar ook erg leuk met de bijtjes!

Martha zei

Wat een mooie dieptekaart, Marjan
Knap gemaakt
En die gele versie, wat heb je dat leuk opgebouwd!
Liefs Martha

Henriët zei

Dieptekaarten zijn niet zo mijn ding maar deze hexagon vorm vind ik dan wel weer leuk.
Je bijtjeskaart vind ik geweldig met al die hexagons over elkaar heen. Super leuk geworden.
Groetjes van Henriët

Kaartenkraam zei

Dat lijkt me zeker een heel gepuzzel maar je hebt er fantastisch mooie kaarten mee gemaakt.
Die met de bijtjes is toch geweldig, hij ziet er heel ingewikkeld uit.

groetjes van Ank

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wauw wat een mooie kaarten Marjan. Die dieptekaart is heel mooi geworden maar die bijtjes kaart is toch wel je van het vind ik. Bij knutsels en kadootjes vragen ze geometrische vormen, daar kun je deze zeker ook linken.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Doris knippenenplakken zei

Wat een schitterende diepte kaart. Groetjes Doris

Hermien zei

Mooie kaartjes maar ik ben fan van je bijen kaart, gaaf. Bedankt voor je bijdrage bij K&K.

Groetjes Hermien

Femminde zei

Super leuk dat kaartje zo voor die roze challenge!! En die met die bijtjes heb je ook gaaf bedacht. Ben benieuwd naar wat je er nog meer mee gaat maken.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Nelleke zei

De eerste kaart zal een heel gepuzzel zijn geweest. Ik begrijp jouw reactie, de kunst is om er nou net iets anders van te maken. Voor veel mensen is het leuk om te doen, door mooi papier krijg je wel een heel leuk effect. De 2e kaart vindt ik geweldig en is zoals GerJanne schreef om te onthouden. Supergaaf idee. Dank je wel voor jou diepte kaart bijdrage aan de uitdaging van de Egel. Groetjes Nelleke

Nancy zei

Hey Marjan,
Super mooi gemaakt.
Die bijenkaart is echt geweldig!!
Liefs,
Nancy

Bernadet zei

Wat een pracht van een kaartje is deze dieptekaart Marjan.
Maar die bijtjes is helemaal super hoor!! Kan me voorstellend at het heel veel werk is geweest, maar meer dan de moeite waard hoor!!

Eri zei

Je hebt een prachtige dieptekaart gemaakt met dit plaatje. Ook de kaart met de bijtjes en de gele hexagoons ziet er top uit.
Het antwoord op je vraag over de schoenen: Ik kreeg ze van Sinterklaas, maar hij is gaan shoppen bij Ali Express. Ik zag net dat ik die vergeten ben in mijn lijstje gebruikte materialen te zetten.
Groetjes, Eri

Epie zei

Wat n toffe kaarten , met deze leuke stans gemaakt
Met de bijtjes is mijn favoriete , superleuk!!
Groetjes Epie