zondag 11 februari 2024

sleutel














 Hallo allemaal.

Hier weer iets heel anders.
Had dit gezien op pinterest en had eigenlijk wel zin om iets anders te maken dan een kaart.
De zoon van mijn zus en zwager heeft samen met zijn vriendin een huis gekocht en kregen de sleutel. 
Moesten nog wel schilderen en behangen.
Liep al een tijdje van wat ga ik maken.
Dus toch maar een kwast gekocht en dan maar proberen.
Moest een muurtje op daar was ik al uit.
Dan ga je zoeken wat heb ik in huis en dan maar schuiven en uiteindelijk vast gelijmd met de lijm pistool , vind dat altijd een dingetje want dat lijm is heet , dus heel voorzichtig gebruiken.
Had ook nog een doosje waar de kwast precies inpaste.
Leuk inpakken en aan mijn zus gegeven , die gaf het aan Lorenz en Demi.
Kreeg al een berichtje dat ze het prachtig vonden en het een plekje in de woning zou krijgen.
Allemaal nog bedankt voor de leuke reacties.
Kom woensdag weer terug met een Valentijn kaart voor Jenna.
Nog een fijne zondag.

Groetjes Marjan.

14 opmerkingen:

Ellen zei

Wow…wat heb je dit prachtig gemaakt Marjan…heel mooi cadeautje voor hun nieuwe huis!
Fijne zondag, groet Ellen

Scraptastisch zei

Prachtig gemaakt voor Lorenz en Demi heel apart en helemaal mooi dat het een speciaal plekje gaat krijgen in hun nieuwe huis! Waarom gebruik je geen pincet met het vasthouden van de bloemetjes, dan kun je, je vingers niet branden aan de hete lijm, hihi Hier loopt er ook één al weken te denken wat ik kan gaan maken voor 6 maart. Al zoveel gedaan en veel bekeken ...pppfffttt, geen ideeën meer, dus geen hoge verwachtingen!!!
fijne zondag verder Marjan,
xx Gerie

Nicolette zei

Wow echt heel erg mooi gemaakt Marjan.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Een te gek leuke felicitatie voor een eigen huis en terecht dat het een ereplekje krijgt, héél origineel Marjan!
XxIrene

Kaartenkraam zei

Dat is wel een heel origineel cadeau, leuk gemaakt!

groetjes van Ank

joke zei

Wow, wat een geweldige creatie en wat heb je de kwast mooi aangekleed, zo mooi dat deze een plekje krijgt in hun nieuwe huis.
Groetjes Joke

Doris knippenenplakken zei

Wauw....wat een prachtige creatie!!
Groetjes Doris

!neke zei

Wat een top creatie !!!!
Gaaf !
groeten Ineke

Nelleke zei

Knap hoe jij iets ziet en daar mee aan de slag gaat. Wat een geweldige creatie heb je gemaakt. Mijn complimenten! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Oh helemaal leuk deze creatie! Ik zou het ook ergens in mijn nieuwe huis hangen als ik het kreeg. Heel bijzonder.

Marjolijn van Elsberg zei

Wat een prachtige creatie is dit geworden en ook een erg leuk idee. Mooi gemaakt!

Martha zei

Geweldig wat een mooie creatie, Marjan
Zo mooi gemaakt, heel knap!
Fijn dat het ook zo verwelkomt werd!
Liefs Martha

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave creatie Marjan, dat ziet er heel mooi uit. Heel leuk dat ze het meteen een mooie plaats in hun nieuwe huis geven.
Lieve groetjes Miranda

Marjan zei

Super origineel en heel erg gaaf gedaan deze mooie en aparte creatie voor het stel, Marjan! Leuk dat ze het gaan ophangen!