woensdag 31 januari 2024

Filigraan.




 Hallo allemaal .

Hier een kaartje die ik jullie nog wil laten zien.
Heb deze gemaakt voor onze schoondochter , die in December jarig was.
Is een hele drukke maand en er gebeurt dan zoveel dat ik deze vergeten ben te delen.
Bij Knutsels en Kadootjes vragen ze iets met de letter F.
Ik dacht wat begint er met de lette F maar in ene kwam ik op deze kaart.
Onze schoondochter vond de kaart prachtig.
In de kleuren van de Herfst want die kleuren vind ze mooi.
Nog bedankt voor de leuke reacties.
Wil dus meedoen bij  Knutsels  en Kadootjes.  Letter F.
Nog een fijne week allemaal .

groetjes Marjan.



10 opmerkingen:

!neke zei

Wat is dit prachtig !!!!
groeten Ineke

bolletjelucky.blogspot.com zei

Oh dat is knap, ik heb ooit geprobeerd met filigraan te werken maar dat mislukte steeds dus zo'n letter vind ik extra knap Marjan. Mooi die warme kleuren en zonnebloemen erin verwerkt.
Lieve groetjes Miranda

Ellen zei

In een woord…schitterend!
Groetjes Ellen

Nelleke zei

Wat een kunstenaar ben jij zeg. Prachtig! Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Marjan, wat heb je dit gaaf gedaan. Zo mooi. En filigraan is helemaal goed voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K!

Kaartenkraam zei

O wat leuk dat je dat nog steeds doet! Ik heb het ook ooit gedaan maar uiteindelijk alles weggegeven.
Prachtige letter S.

groetjes van Ank

Marjolijn van Elsberg zei

Wat goed bedacht en zo mooi gemaakt, ook ikheb dit nog nooit gedaan. Ga ik ook niet doen want ik heb al zoveel spullen. Je doosje met kaarsen is ook erg mooi. Groetjes Marjolijn.

Martha zei

Wat mooi Marjan
Prachtig kunstwerk in mooie warme kleuren
Liefs Martha

Doris knippenenplakken zei

Prachtige creatie! Mooie kleuren tof gedaan. Fijn weekend, groetjes Doris

Antjes kaartcreaties zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt Marjan. Wat een werk is dat geweest!! Dit heet toch filigraan? De zonnebloemen zijn echte eyecatchers. Ik heb met bewondering naar de kaart gekeken. Wat een mooie kleuren en wat een mooie layout.
Fijn weekend, ntje