zaterdag 13 januari 2024

Gerie jarig.

Hallo allemaal.

Eindelijk weer een berichtje van deze zijde.
Heb het druk gehad met iets verzinnen en maken voor Gerie.
Kreeg de opdracht niet groter dan 14, 5 cm. 
Dat is nog een dingetje , maar kwam deze mal tegen en had die nog nooit gemaakt dus dat was wel een uitdaging.
Gelukkig vond ik nog een filmpje ervan anders was het echt niet gelukt.
En dan wat ga ik doen , heb besloten aan de ene kant de maand en aan de achterkant de telefoon gegevens.
 




 


















Een lange post en hopelijk vinden jullie dit mooi . 
Gerie vierde haar verjaardag een dagje eerder voor mij omdat we morgen naar ons kleinkind moeten want die wordt één jaar.
De laatste van het jaar is de pensioen  en dan gaat ze genieten van haar vrije tijd. Dik verdient.
Gerie vond het prachtig en het paste precies in haar vakkenkast.
Dus geslaagd.
Kijk gezellig en  hopelijk genieten jullie er ook van net zoals ik met het maken.
Hoop dat jullie nu snappen waarom ik van de radar verdwenen was.
Ga nu weer bij jullie langs .
Ook nog wat voor Jenna gemaakt maar laat ik maandag zien.
Nog een fijne zondag.

Groetjes Marjan.




















19 opmerkingen:

Liz zei

A beautiful project. xx

Scraptastisch zei

Het is ongelooflijk mooi, wat een werk heb je hiervan gemaakt! Dat wordt flink draaien aankomend jaar en je hebt gezien dat dit een ereplaatsje heeft gekregen!
Dankjewel voor dit prachtige kado waar ik een jaar van kan genieten! Fijn dat je er vanmiddag was en de mooie hobbyspulletjes die ik heb gehad! Alvast gefeliciteerd met je kleindochter Jenna en veel plezier morgen!!!
xx Gerie

GerJanne zei

Hoi Marjan, ik zit mijn ogen hier weer uit te kijken! Wat een geweldig cadeau heb je gemaakt. Echt superleuk en zo ontzettend persoonlijk! Het ene rolodex blaadje nog mooier dan de andere.
Geniet morgen van de verjaardag van je kleindochter Jenna. Zo bijzonder!

!neke zei

Wat een prachtige creatie !!!!!
Gerie kan ervan genieten !!!
groeten Ineke

Irene zei

Gerie appte me al dat je haar zó had verrast: WOW Marjan wat heb je er weer veel werk van gemaakt en er nog meer liefde in gestopt, het is prachtig!
Gefeliciteerd met jullie kleine moppie, fijne dag!
XxIrene

Angela zei

Wat een schitterende creatie heb je voor Gerie gemaakt! Ik raak niet uitgekeken.
Je hebt er veel werk aan gehad, dat kun je zo zien. En wat is het dan fijn dat je Gerie er zo blij mee gemaakt hebt.
Alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je kleindochter.... wat vliegt de tijd!
Veel pleizer morgen!

Elly zei

Wat een geweldige creatie en hier ben je echt heel druk mee geweest.Hij is prachtig..ik heb de mijne op mijn bureau staan met de verjaardagen erin.
Maar dit is een saaie zwarte van plastic. Heb je de rolodex ook zelf helemaal gemaakt? Hij is top.
Groetjes Elly

Henriët zei

Wat een prachtig geheel maakte je voor Gerie. Zo leuk om alle maanden van het jaar en de seizoenen zo te verwerken. Die krijgt bij Gerie vast een ereplaatsje!
Gefeliciteerd met jullie kleindochter. Wat gaat de tijd toch snel.
Groetjes van Henriët

Marlies zei

Je hebt een super mooie creatie voor Gerie gemaakt. Daar zal ze heel blij mee zijn geweest. groetjes, Marlies

Marjan zei

Wow, dit is geen kaart meer, maar een heus cadeau en hoe mooi en origineel gemaakt! Dat Gerie er heel erg mee in haar nopjes is snap ik helemaal!

Eri zei

Wow, wat heb je Gerie verwend met dit prachtige creatieve cadeau! Geen wonder dat je even van de radar verdween, wat een werk heb je ervan gemaakt. Gefeliciteerd met je jarige kleindochter, alweer 1 jaar, wat gaat het allemaal toch snel.
Groetjes, Eri

Ellen zei

Prachtig cadeau maakte je…schitterend hoor en wat een werk!
Groetjes Ellen

alma.heijenk@gmail.com zei

oh wow wat is dit een leuk en mooi project!! SUPER geworden.
heel mooi.
groetjes alma

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi cadeau en je hebt er veel aandacht aan besteed dat is goed te zien Marjan. Elk rolodex blaadje is een kaart op zich, zo mooi gedecoreerd. Ik zie dat Gerie er erg blij mee is en dat hij een ereplaatsje heeft gekregen. Gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je kleinkind.
Lieve groetjes Miranda

Doris knippenenplakken zei

Wow wat een prachtige creatie! Zoveel mooie creaties om te bewonderen daar gaat Gerie heel veel plezier van hebben.
Groetjes Doris

joke zei

Wat geweldig wat je hier laat zien, zo bijzonder!
Groetjes Joke

Nicolette zei

Je hebt echt je best gedaan Marjan, Het is prachtig.
Groetjes Nicolette

Marjolijn van Elsberg zei

Nou ik zou toch zweren dat ik hier een reactie achter gelaten had maar ik zie hem niet. Ik kom even terug om je te vragen waar je die leuke malletjes voor de kaartjes kunt kopen? Welk merk is dat, ik vind het te schattig. Ben direct begonnen aan het vullen van mijn rolodex van Heidi Swapp die hier al jaren staat n.a.v. jou berichtje. Ik vind het echt zo'n mooi project wat je gemaakt hebt Marjan.

Marjolijn van Elsberg zei

Dankjewel Marjan, ik dacht dat het een bepaald merk was maar van Ali, daarom kon ik het niet vinden natuurlijk. Ik ga eens kijken, dankjewel.