donderdag 25 januari 2024

doosje met kaarsjes.




 Hallo allemaal.

bedankt voor de reacties op Jenna Haar traktatie en de verjaardags slinger .
Dit doosje had ik gemaakt voor de markt maar niet verkocht dus dacht laat het nog even zien .
Wil met dit doosje meedoen met de challenges bij         de Egel . vragen ze een doosje met kaarsjes.
De kaarsjes had ik gekocht bij pand twaalf   daar werken mensen met een beperking en maken daar hele leuke dingen.
Kom gauw weer met een kaart die ik heb gemaakt  voor iemand zijn verjaardag.
Ben nu bezig met een project voor de paas, kan je maar beter vroeg mee beginnen.
Morgen alweer vrijdag , wat gaat een week toch snel.
Tot gauw.
groetjes Marjan.





5 opmerkingen:

Martha zei

Mooi doosje Marjan
Zo leuk met dat boompje erbovenop
de kaarsjes zien er ook leuk uit
leuk kadootje om weg te geven
Liefs Martha

Ellen zei

Heel mooi wat ik zie maar kan niet goed zien wat het is…lijkt een wiegje met hemel of zie ik dat verkeerd. 🤷‍♀️
Groetjes Ellen

GerJanne zei

Het is een heel leuk doosje met de boom! Prachtig hoor. Dank je wel voor het meedoen bij de Egel.

martina's kaartjes zei

deze is mooi geworden
grtjs,martina

Nelleke zei

Wat een leuk doosje! Dat die niet verkocht ik op de kerstmarkt. Dank je wel voor jou bijdrage aan de doosjes uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke