zaterdag 4 december 2021

trijntje jarig.






 Hallo allemaal.

Deze kaart gemaakt voor Trijntje ,want die is vandaag jarig. Hoera.
Hoop dat ze veel kaartjes heeft ontvangen ,lijkt me super leuk.
Heb hem 25 November op de bus gedaan ,maar beter te vroeg dan te laat.
Kennen jullie deze mal nog ,heb er nog vele liggen en gebruiken doe je ze niet meer, dus dacht ga ik met embossing poeder een kleurtje geven.
Goed gelukt dus kan je mooi gebruiken .
Moeten natuurlijk niet te zware malletjes zijn.
Misschien een idee .
Zitten deze week in Schaijk in een vakantie huisje .
Onze zoon en vriendin krijgen een nieuwe keuken dus konden mooi bij ons eten , is er al een week voorbij , moeten ze daarna zelf oplossen.
Heel gezellig want zie ze natuurlijk niet zo vaak.
Hebben wel een week met veel regen.
dus maar een puzzel op tafel gelegd.
Heb geen hobby spullen mee genomen want kon niet kiezen en werd ook teveel.
Zijn nog naar een hobbywinkel geweest in Waspik en veel velletjes gekocht van Belle Lulu.
Dus bij Noor en Zo , leuke winkel .
Een vriend van ons woont nu in ons huis ,dus voor hem ook vakantie.
Mooie oplossing .
Voor iedereen een leuke Sinterklaas feest , wij gaan vanavond de zak bij Jeroen en Shanna voor de deur zetten,
Waren nu zo dichtbij dat ik dat niet laten kan . 
Met kerst komen ze niet dus dan op deze manier is ook leuk.
Hebben nog wel een kerst stukje gekocht bij het tuincentrum in Oss.
Krijgen ze zondag na het tafelen bij ons.

Voor iedereen  een fijn weekend.
Groetjes Marjan.



8 opmerkingen:

Elly zei

Oh wat is hij mooi!!!!! Ik en ik zie hieronder ook iets moois ga het zo bekijken.
Wat gezellig wat ik allemaal lees.
Groetjes Elly

Irene zei

Prachtige kaart voor Trijntje, leuk met die stans zó en zelfgemaakte bloemen denk ik?
Gezellig even dicht bij de kinderen zijn!
XxIrene

Eri zei

Prachtige creatie heb je voor Trijntje gemaakt! Geniet nog lekker van jullie vakantie, en gezellig bij de kinderen in de buurt.
Groetjes, Eri

Trijntje zei

Hoi Marjan. Gisteren heb ik de post uitgepakt om alle kaarten een mooi plekje in de kast te geven. Het was een feestje alle kaarten. Zo leuk. De jouwe was er ook bij die heb ik opgehangen . Het is een prachtige creatie aan een paperclip.. ik vind de kaart echt geweldig. Wat een idee met de mal… je hebt soms inderdaad nog hele oude mallen waar je niets mee doet. Leuk dat jullie kinderen gezellig bij jullie kunnen eten in Schaijk. Begin van dit jaar zijn wij daar ook geweest. Mooi omgeving om te fietsen… nog een gezellig Sinterklaas feest . Heel erg. Bedankt voor de prachtige kaart. Groeten Trijntje

Trudy zei

Wat heb je dit prachtig gemaakt voor Trijntje!
Heel nostalgisch en op de een of andere manier is het ook modern! Knap gedaan!
Fijn weekend nog, groetjes Trudy

bolletjelucky.blogspot.com zei

Prachtig wat je voor Trijntje gemaakt hebt Marjan. Lieve kleurtjes en alles mooi op elkaar afgestemd. Leuk idee met die stans. Wat fijn dat jullie zoveel gezellige dingen te doen hebben. Lekker genieten.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Wat een gezellig bericht Marjan. Geniet lekker daar in Schaik. Je kaart voor Trijntje is heel mooi!

Femminde zei

Wat een mooie kaart voor Trijntje!!
En heerlijk zo'n weekje in een vakantiehuisje. En puzzelen is ook altijd leuk. En super zo'n hobbywinkel. Maar ik probeer juist te ontspullen.
Fijne week!!
Groeten van Femminde