donderdag 23 december 2021

roze kerstkaart.






 

                                                   

                                                                        Hallo allemaal.

Hier weer met een roze kerst kaart weet niet aan wie ik deze moet sturen want je moet wel heel gek van roze zijn.
Deze kaart met kaars had ik ook voor Gerie gemaakt ze kon dus kiezen en ging voor de kerstbal.
De kaars had ik eerst gewoon los gemaakt ,zat een lichtje in die ik gemaakt had met koper tape maar  
dat ik de kaars afhad deed het lichtje het niet meer. 
Balen maar wilde er toch een kaartje mee maken. 
Had er negen gemaakt kaars in wit en kaars in het rood , vier deden het nog , heb die het niet deden weggegooid .
Had ik dit idee nog niet.
Had nog heel veel kerst mannetjes kant en klaar liggen voor de beurs die niet door ging dus die erbij  gezet. 
 Ook de lampjes en kerst had ik in voorraad , geleend van Gerie.
Moest natuurlijk ook wat kantjes op dat kon dus omdat ik er een easel kaart van heb gemaakt ,batterij houder er achter geplakt.
De kaars heb ik bewerkt met sneeuw.
Nog bedankt voor jullie reacties op mijn kerststukken ,lees die met veel plezier.
Voor iedereen hele gezellige kerst dagen.

Wil graag meedoen bij.

                                                  Girlz Creative Crafts.      Kerst.
                                                    Carlin´s Kaartenparadijs.     liedje zet een kaars voor je raam
                                                     Kaartjes Inspiratie challenges.            Alles mag.
                                                      52 weeks to christmas.

groetjes Marjan

24 opmerkingen:

Trudy zei

Prchtige kerstkaart, ik vind roze leuk en er zijn vast wel meer mensen die roze leuk vinden! Mooie tekst bij het kaarsje!
Mijn dochter heb ik per ongeluk een kerstkaart met roze gestuurd en ik bedacht te laat dat ze roze niet leuk vindt!
Groetjes en fijne dagen, Trudy

Scraptastisch zei

Soms heb je een miskoop en echt pech als het lichtje dan niet werkt wat ze dan wel doen beloven. Gelukkig had je nog andere lichtjes en ook deze kaart was enorm leuk Marjan! kan altijd nog volgend jaar naar mij als je de roze kaart niet kwijt kom, hihi Die kaars lijkt net echt en het is ook een bjoetie van een kaart! Fijne kerst met Dirk en de kids en we gaan er weer voor om samen te knutselen na de lockdown hoor.
Lieve kerstgroetjes van Gerie

Eri zei

Een heel toffe creatie in het roze, zo leuk met die kerstlampjes! Hihi, je bent hem ook al kwijt voor het volgende jaar! Ik wens je fijne kerstdagen!
Groetjes, Eri

Anita van Deur zei

Prachtige rose kerstkaart mooie kleur is het, jammer dat je lichtjes het niet allemaal deden.

Trijntje zei

Het is een prachtige kaart zo in het roze. De kaart is gewe,dig mooi gemaakt. leuk met de branden lampjes. Dat is soms kritisch...kan snel stuk gaan.. Maar die het wel doen is prachtig zo. Je vind vast wel een adresje voor deze kaart Goede feestdagen. Groeten trijntje

karin zei

Ik zag daarnet bij een andere blogger ook zoiets moois en hier zeg ik ook dit is geen gewoon kerstkaartje maar een prachtige kerstdecoratie! Die kleuren vind ik prachtig.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Marijke zei

Wat een mooie kaart of eigenlijk ook een creatie hoor! Prachtig vind ik dat roze en die lampjes zijn ook leuk gedaan! Jammer dat de kaarsen niet helemaal goed gingen! fijn dat je meedoet met 52WTC. Ik ben volger bij je geworden want ik vind dit een topkaartje dus wil graag meer zien! Groetjes en fijne dagen. Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is een beauty Marjan en ik houd wel van roze. Onze eerste kerstmissen had ik oudroze met zilveren ballen in de boom. Mooi die lichtjes erbij en die kaars is net echt. Je mag er trots op zijn. Balen dat sommige lampjes het niet meer deden gelukkig wist je het bij deze op te lossen.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en vanuit hier hele fijne dagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Ans Gilbert zei

Dat ziet er feestelijk uit, heel mooi met de verlichting erbij.
Fijne kerstdagen
Groetjes
Ansx

Bianca van Tilburg. zei

Prachtige creatie.
Dank je wel voor het meedoen bij KIC.
XX Bianca

Annemarie en Merit zei

Wat een schitterende kaart, creatie, kadootje kun je het wel noemen..
Zo leuk met dat kaarsje en die schattige kerstman!!
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent.
Fijne dagen toegewenst en een gezond 2022.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Marjan zei

Wat vervelend dat het lichtje het eerst niet deed, maar toch gelukt. Het is een plaatje van een kaart, lekker roze is leuk en zo te lezen is er iemand die hem graag volgend jaar hebben wil ;)

Diny zei

Wat een prachtige kaart is dit....heel erg leuk gedaan!
Groetjes Diny

marian zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt, geweldig mooi met die lichtjes.
Fijne kerstdagen gewenst en groetjes van Marian.

Caroline Cards zei

Prachtige kaart met de lampjes en de leuke kerstman. Heel mooi in het roze!
Fijne feestdagen en groetjes, Caroline

Elly zei

Een prachtige kaart zo met die lichtjes en roze ik hou ervan.
Hele fijne dagen.
Groetjes Elly

Gina zei

Superleuk in roze, laat maar komen ;) Hoe fijn met die lichtjes ! Groetjes, Gina

Elly zei

En bedankt voor je deelname bij KIC

Jantine zei

Wat gaaf, die lichtjes aan je kaart, Marjan! Prachtige kaart.
Gezellig dat je meedoet met 52WTC!
Groetjes en fijne kerstdagen,
Jantine DT 52WTC

Henriët zei

Wat weer een prachtige kaart! Zo mooi met die lichtjes.
Fijne feestdagen.
Groetjes van Henriët

carla zei

Een prachtige kerstkaart.
Superleuk met de verlichting.
Een heel mooi liedje van Rob dat je heeft kunnen inspireren.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

farmerblog zei

Ik was net bij Gerie en zag ook bij haar een mooie lichtkeskaart. Wat een gave kaart en gewoon lekker in het roze. Kan altijd. Ik wens je fijne Kerstdagen toe. Groetjes Nelleke

Renate zei

Prachtige rose kerstkaart, Marjan.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT

jolanda creatief bijtje zei

leuke kabouter kerstkaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
Dt kaarten inspiratie challenge