zaterdag 18 december 2021

kaart voor Gerie.










 Hallo allemaal.

Hier dan weer een kaartje die ik speciaal voor Gerie heb gemaakt , met alles erop waar ze zo van houdt.

Gerie kwam haar kaartje brengen en meteen groen halen voor een kerst stukje , had nog wat over.

Heb voor haar het groen al gestoken dus hoeft ze het alleen nog te versieren.

Sorry dat ik niet zo veel reageer de laatste tijd maar ben druk met kerst stukjes maken .

Heb er elf gemaakt en is niet zomaar klaar.

De hele keuken bezaait met groen en andere spulletjes ,Nu alles opgeruimd en dan ook stoppen.

Laat nog wel een paar stukjes zien.

Iedereen een fijn weekend.

groetjes Marjan.

Wil graag meedoen bij,   Girlz Cretive Crafts .....  Kerst.

Do al Kreatives.    # 60.                                 Creatief knutselen ooms     Kerst #24

     Ally's Angels   # 53 

Let;s craft and create.      # 178 Vintage gevoel.



10 opmerkingen:

Eri zei

Wat mooi zeg! Ik weet zeker dat het helemaal in Gerie haar straatje is! Succes met het kerstgroen en een fijn weekend!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Staat ie er al op, dat is snel!!! Het is beeldig en in het echt nog mooier Marjan een dikke dank je wel!!!
Ik heb het kerst stukje gemaakt en staat erg gezellig. Een goed weekend!
xx Gerie

Trijntje zei

Wat een prachtige kerstbal- creatie heb je voor Gerie gemaakt. Erg mooi samengesteld. Ik kreeg ook zo’n geweldige kaart-creatie van je. Prachtig. Heel erg bedankt. Succes met je kerstukken. Ook leuk om te maken. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Supermooi! En wat enig met die lampjes. Ik denk dat ik een kerstkaart heb gekregen van je, maar er stond alleen geen naam op...Het was een heel mooie creatie met en goudkleurige paperclip...

Deanna Mulder zei

Wow! Your project is beautiful. You added so much detail. I love it. Thanks for playing along with us at Let's Craft and Create. Deanna DT

Doris Klein zei

nice make and pretty colours

Thanks for playing along with our Do-Al(l) Kreatives Challenge and good luck!

Hugs and please come back soon!
Doris
Kleido’s BastelStüble
*Owner* Do-Al(l) Kreatives
*Owner*Critter Crazy Challenges
*List Manager* Challenges for Days
*DT* Sweet Sketch Wednesday 2
*GDT* stamps & fun = CREATIVITY

Plony zei

Zo'n geweldige kaart heb ik ook mogen ontvangen en ik ben er zooooo blij mee....hij is zo leuk en met de lichtjes ook zo gezellig..... Ik heb even nog een rondje gemaakt op je blog en wat een prachtigs is er toch gemaakt door jou. Je bent echt een kanjer en zo crea. Heerlijk om te zien. Ik ben blij dat ik nu even kon reageren ...om een of andere reden doet blogger steeds heel vervelend....soms zie ik geen foto's...of ik kom helemaal niet op het blog...of ik kan geen reactie achterlaten.Jammer want dat maakt dat ik wel een beetje klaar ben met blogger..... Af en toe probeer ik maar weer en vandaag is het gelukt. Fijne feestdagen Marjan...liefs van Plony

Alex zei

Love the non typical colors. Thanks for playing along with us at our present challenge at Do-Al(l) Kreatives and good luck. Hope you will join us next month again.

Crafty greetings and have a beautiful Christmas!
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

Alex zei

It's me again... now with an other DT hat on!
Thanks for playing along with us at our present challenge at Creative Crafting Uncles and good luck. Hope you will join us next challenge again.

Crafty greetings
Alex

*Owner* Creative Crafting Uncles
*DT + Admin* Do-Al(l) Kreatives
*DT* Kreativ-Tanten Challenge
Alex' Kreative Seite

My Crafting corner zei

Beautiful Christmas creations.
Thank you for joining our challenge at
Let's Craft and Create this week and good luck.. Ursula Uphof DT