vrijdag 24 december 2021

boodschappen.










                   



                                                      Hallo allemaal.


Dit keer wel heel snel een nieuwe kaart. 

Ik heb mijn boodschappen binnen , wie nog moet succes.

Het viel mij mee met de drukte ,misschien net op de goede tijd.

kon bij de bakker zo doorlopen had echt gedacht sta wel buiten.

wil ook nog mijn nieuwe volger Marijke Zegers welkom heten . Ga bijna naar de 100.

Iedereen nog bedankt voor de vele reacties op mijn vorige kaart , wat leuk om te lezen.

Wil iedereen een hele gezellige kerstdagen wensen.

groetjes Marjan.



4 opmerkingen:

Femminde zei

Wat een super leuke gevulde boodschappen kar!! Fijn dat jij rustig kon shoppen.
Fijne feestdagen!!
Groeten van Femminde

GerJanne zei

Enig! Ik moet denken aan de voedselbank. Bij ons in een stiltecentrum in het dorp staat een kar waar mensen levensmiddelen in kunnen doen voor de voedselbank...
Heerlijk voor jou dat het rustig was. Ik mag ook niet mopperen hoor...

Trijntje zei

Wat een leuke kar vol boosdschappen. Jan had de boodschappen woensdag al gehaald. Hebben ook niet veel nodig… zijn samen en vandaag mijn moeder en broer… Had al wat in de vriezer… We doen een stamppot. Zelf een taart gemaakt.. jullie nog een fijne tweede kerstdag.Groeten Trijntje

Marjan zei

Goh, nog niet eerder gezien, een boodschappenwagentje, superleuk! Je hebt hem mooi gevuld met allerlei leuks! Gaaf kaartje!