vrijdag 29 oktober 2021

Roze , pink ribbon.




 Hallo allemaal .

Hier ben ik alweer met mijn nieuwe kaart.
Bij 4 Season vragen ze roze en dat is voor mij geen straf ook mocht je een link maken naar pink Ribbon en dat heb ik in de vorm van het hangertje .
Deze dame is een malletje van Ali . 
Bloemen van foam .
Heb ook nog een blauwe variant gemaakt maar zien jullie nog wel een keer verschijnen.
Nog bedankt voor de leuke reacties.

Met deze Kaart wil ik meedoen bij:    4 Season Challenges.     # 49 Think Pink.  

groetjes Marjan.

11 opmerkingen:

Eri zei

Mooie kaart met deze dame, leuk detail de pink think ketting en de bloementoef!
Groetjes, Eri

Irene zei

Wat een mooi dametje Marjan, mooie bloemen ook op je kaart!
Fijn weekend XxIrene

Scraptastisch zei

Ik mis toch altijd wel een neus en mond bij dit soort popjes maar verder mooi gedaan!!! Een goed weekend en tot woensdag!
xx Gerie

Doris knippenenplakken zei

Heel mooi dametje, super mooie kaart.
Fijn weekend, groetjes Doris

Trijntje zei

Wat een mooie kaart met deze leuke dame. Mooi gecombineerd met de bloemen. Groeten Trijntje

GerJanne zei

Heel mooi kaartje Marjan en zo lekker roze. Helemaal goed natuurlijk voor Pink Ribbon.

Nelly zei

Superleuke kaart heb je gemaakt voor onze Think-Pink Challenge.
Bedankt voor je bijdrage aan onze uitdaging op het 4-Season Challenge Blog.

Groetjes Nelly (DT 4-SCB).

Elly zei

Prachtige kaart Marjan!
Groetjes Elly

Colien zei

Wat een mooie Pink Ribbon-kaart, prachtig dametje!
Bedankt voor je bijdrage aan onze Think-pink-uitdaging op het 4 Season blog.
grtz Colien

Trudy zei

Prachtige roze kaart met deze leuke dame! Ze heeft een schitterende ketting om!
Groetjes Trudy

Femminde zei

Wel een hele mooie kaart met deze roze dame. Dat roze past ook heel goed bij haar (mooi ook met dat hangertje). Ik ben super nieuwsgierig naar je blauwe variant.
Fijne week!!
Groeten van Femminde