zaterdag 2 oktober 2021

Jarig






 Hier een kaartje voor mijn schoonzus die vandaag jarig is.
Had een uitdaging  gelezen van staal blauw en geel.
Dacht daar ga ik mee aan de slag.
Blijkt een uitdaging te zijn maar niet voor mij.
Wilde de kaart evengoed aan jullie laten zien.
Mijn schoonzus houdt wel van de kleur geel.
Hoop dat ze de kaart vandaag krijgt.
Was van de week met Gerie samen met een stempel bezig had een andere gemaakt,die komen jullie ook nog wel te zien.  Gerie had deze gemaakt , de volgende dag met deze stempel gewerkt.
De groene blaadjes onder de zonnebloem gekleurd  met geel en blauw waardoor je een groene kleur krijg.
Nog bedankt voor jullie reactie op het herfst kaartje,zou het leuk vinden als jullie een reactie achter laten lees ze met veel plezier.
 
Groetjes Marjan.


12 opmerkingen:

Martha zei

Prachtige kaart
Ik vind de achtergrond heel mooi gemaakt en de stempel komt heel mooi uit!
Liefs Martha

Scraptastisch zei

Ik dacht we gaan hem samen plaatsen, hihi En ook zag ik dat ze andere kleding aan heeft...erg leuk jasje! Hele mooie kaart geworden Marjan, ik ga hem straks af maken 😉
xx Gerie

Irene zei

Een énig dametje en gave achtergrond!
XxIrene

Doris knippenenplakken zei

Prachtige kaart met een toffe achtergrond.
Groetjes Doris

Trijntje zei

Wat hebben jullie gezellig geknutseld zo te zien. Jou label is ook erg mooi geworden. Jou dame ziet er ook leuk uit in deze kleding. Leuke combi geel en staalblauw. Mooie achtergrond. Groeten Trijntje

Original handmade by Janneke zei

Gezellig om samen te freubelen Marjan. En zo leuk om jullie verschillende kaartjes te bewonderen.
De opdracht was best pittig zo te zien en je hebt jezelf flink uitgedaagd om de kleuren in deze kaart te verwerken. Jammer dat je er zelf niet helemaal tevreden mee bent.
Over twee weken gaan Gerie en jij op de vintage toer... Ik weet zeker dat die uitdaging jou wel gaat lukken!
Fijne zondag toegewenst,

Groetjes Janneke

GerJanneke zei

Ah dat ziet er heel gaaf uit, Marjan. Wat gezellig om samen aan de knutsel te gaan. net of alles weer normaal is.

Els zei

Leuke kaart heb je gemaakt en zo gezellig om samen te scrappen.
Groetje, Els

Elly zei

Hij is heel mooi Marjan je kaart!! Ook die van Gerie was heel mooi, gezellig zo samen aan de de freubel.
Groetjes Elly

Crealientje zei

Prachtige elegante kaart voor je schoonzus!
Mooi met het geel, ik hou er ook wel van:)
Fijne dag, liefs Crealientje.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi Marjan en heel anders weer dan bij Gerie. Mooi zoals je de achtergrond bewerkt hebt. Gezellig zo samen aan de knutsel. Je herfstkaart hiervoor is ook een plaatje, heel leuk gecombineerd allemaal.
Lieve groetjes Miranda

Trudy zei

Wat ziet dit label er ontzettend zonnig uit, dat fleurt deze regenachtige dag helemaal op!
Heel mooi gemaakt en wat een leuk meisje met haar mooie gestreepte jas!
Groetjes Trudy