zaterdag 23 oktober 2021

Kaart op doos.











Hallo allemaal.

Hier een kaart gemaakt op een doos waar een boek in past.
Mijn zwager en schoonzus vroegen of ik een kaart wilde maken voor hun schoondochter die 25 werd,Ze gaven een boek van doorstappen en een cadeau bon van de kwekerij.
Wonen nog niet zo lang bij elkaar ,binnen is alles netjes  nu nog de tuin.
Mij schoonzus  had allerlei dingen door gegeven maar ik kwam er niet uit. Liep een beetje vast.
Op een gegeven moment dacht ik zal ik die doos op pimpen en had wel zin om dat weer een keer te maken.
De boven kant beplakt met ribbel karton en met een paar kartonnen labels Deze wit gemaakt en daarna met pasta erop. 
Had nog wat hoekjes voor de zij kant en een kleedje van mijn schoonmoeder ,het rondje waar de 25 in zit heb ik ooit eens gehaakt.
Enkele dingen die ze leuk vind heb ik er in verwerkt, spelletjes haken mode borduren  , daarna alles weer wit gemaakt en de kleuren aangebracht. bloemen konden natuurlijk niet ontbreken. Het meisje erop en de 25 met glitter want daar hielt ze ook wel van.
Boek erin van doorstappen heeft mijn man geschreven en uitgebracht. 
  Dan is dit project ook weer klaar ben er zelf wel tevreden mee.
Inmiddels heeft ze het gekregen en ze vond het prachtig en daar doe je het voor.
Zij blij ik blij.


Groetjes Marjan.





7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Misschien wil je wel teveel uit de kast halen en daardoor een vastloper, maar het is toch nog goed gekomen door de doos te versieren daar kon je veel op kwijt! En heel leuk dat ze er blij mee was Marjan! Goed weekend...xx Gerie

Margo zei

Ik vind het prachtig geworden Marjan en wat cool dat jouw man een boek heeft geschreven zeg.
Fijn weekend
Margo

martina's kaartjes zei

leuk gemaakt, mooi, wat is er veel op te zien !
grtjs, martina

Elly zei

Het is zeker prachtig wat je gemaakt heb.
Groetjes Elly

aussie aNNie zei

Lovely post and magnificent background ♥

Femminde zei

Weer ontzettend mooi Marjan!! Hele mooie kleuren en alles past zo goed bij elkaar. En die gave glitters maken het helemaal af.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

bolletjelucky.blogspot.com zei

Die doos is prachtig geworden Marjan, daar kan ik naar blijven kijken en ik ontdek steeds iets nieuws. Dat meisje wandelt eigenlijk in een soort van sprookjestuin met veel verschillende bloemen, spelelementen en hobbyspulletjes hihi. Knap dat je man een boek heeft geschreven, eigenlijk is dit dus teamwork ;)
Lieve groetjes Miranda