donderdag 14 oktober 2021

kerstkaart





 Hallo allemaal.

Hier ben ik al weer maar nu met een kerstkaart.
Samen met Gerie aan de knutsel geweest ,is altijd heel gezellig.
Gerie heeft  haar kaartje vandaag op haar blog gezet dus kon ik niet achter blijven.
Moest nog even de afwerking doen ,want was nog niet helemaal klaar .
Gerie heeft waarschijnlijk overal gezocht naar het ovaaltje zat per ongeluk tussen mijn papiertjes dus die nog even opgeplakt.
De schaapjes staan in een winters landschap .
Heb ook  de takjes en de bloem bovenop de strik  toegevoegd.
Moest ook nog een tekst op en vond Wintergroetjes er wel bij passen omdat wij Winter van ons achternaam heten.
Nog bedankt voor de reacties.
Hoop dat jullie een reactie achter laten  , lees ze met veel plezier.

Wil met deze kaart meedoen bij   : 52  weeks to christmas.

groetjes Marjan.




10 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Haha ... jaaaaaaaa ik heb me rot gezocht naar het ovaaltje voor de tweede kaart en bedacht hij zal dan wel tussen jouw spullen zitten. Heb maar een andere oplossing bedacht en is ook oké! Je hebt er nog mooie toeven bij gemaakt aan de bovenkant Marjan en beiden zijn ze heel anders geworden! Het is een bjoetie en ik vond het ook heel gezellig!!!
xx Gerie

Kaartenkraam zei

Mooie kaart met die rijke versiering!

groetjes van Ank

Irene zei

Jullie zijn weer heerlijk bezig geweest en Gerie schreef al over een explosie in de kamer dus dan raak je ook wel iets kwijt.. maar jij hebt het mooi kunnen gebruiken
XxIrene

GerJanne zei

ZO, dat ziet er weer zo mooi uit! Je hebt van alles gebruikt en er is veel te zien. Jullie zullen het wel beregezellig gehad hebben. ZO leuk dat ik nu weet waar jullie gezeten hebben, want ik was bij Gerie en dat is dan extra leuk. Kan ik me beter voorstellen waar en hoe jullie erbij zaten...

!neke zei

Prachtige romantische kaart !!!
Groeten Ineke
DT 52 WTC

marijke zei

Een prachtig kaartje met mooie details! Een echte eye catcher! Heel mooi! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Henriët zei

Was vast gezellig zo samen aan de knutsel. Het resultaat is super mooi!
Groetjes van Henriët

Trijntje zei

Wat gezellig dat jullie samen hebben geknutseld. Jou vintage creatie is ook prachtig geworden. Jullie zijn leuk bezig geweest. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een prachtige creatie voor de kerst Marjan. Hier blijf ik van genieten ,mooi zoals je alles gecombineerd hebt.
Leuk om je te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Femminde zei

Wat een super mooie is het geworden!! En zo gezellig om samen te freubelen. En ja die wintergroetjes zijn zo wel heel speciaal...
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde