zaterdag 6 februari 2021

voorjaar in huis gehaald.



 Heb het voorjaar maar een beetje in huis gehaald want van die berichten over kou en sneeuw wordt ik ook niet zo blij.

Alle boodschappen in huis hoef ik er niet uit . Nog een belemmering meer.Maar van boodschappen doen wordt je ook niet blij dus mezelf in de bloemetjes gezet.

Ben bij Let;s Craft and Create als eerste geworden met de kaart voor Gerie.Een hele verassing en ook heel erg leuk dat ze je uitkiezen. Eer van mijn werk

.Moet nodig leren hoe ik de badge erop moet zetten.Maar doe het maar op deze manier.



Wie er nog meer van wil zien kijk naar eerdere post.
Iedereen nog bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart. lees ze met veel plezier.
Kom niet zo vaak langs want heb problemen met mijn muis ,blijft  alle keren vast  staan en dan moet ik hem weer uit en aan zetten en dan maar hopen dat de muis er weer zin in heeft.
Gelukkig ging het nu goed.
Ben bloemetjes aan het maken ,laat ik de volgende keer zien.
Wens jullie nog een fijn weekend toe. Doe voorzichtig en geniet van de sneeuw . Is ook niet mijn ding maar vind het wel een betoverend plaatje.Maak er maar iets positiefs van.
groetjes Marjan.



12 opmerkingen:

Elly zei

Wat een kunstwerk om je vaas zo te vullen. Hij is prachtig, en groot gelijk jezelf verwennen moet af en toe gebeuren.
De sneeuw, echt benieuwd hoe het gaat worden, mooi om te zien en meer ook niet.
Groetjes Elly

Scraptastisch zei

Wat een verwennerij en met je mooie bol vaas tulpen en met je winnende kaart die natuurlijk SUPER was en je gave prijs die je hebt gewonnen! Ik ben benieuwd wat voor witte wereld we hebben morgen?
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat heb je die tulpen op een leuke kunstige manier in de vaas gedaan Marjan. Ik heb ook tulpen staan maar gewoon rechtop hihi.
Gefeliciteerd met je toppertje, altijd leuk.
Lieve groetjes Miranda

Trijntje zei

Wat liggen de tulpen leuk in de vaas. Gezellig het voorjaar in huis. Heb vandaag ook een bos gehaald en hyacinten bollen. We moeten het voorjaar maar in huis halen gefeliciteerd met je topper. Leuk dat je een mooie prijs krijgt. Een goed weekend nog. Groeten Trijntje

Eri zei

Wat heb je de tulpen leuk geschikt in die ronde vaas! Bij mijn staan ze gewoon simpel in een vaas. Gefeliciteerd met je topper, dat heb je ook helemaal verdiend met die super creatie!
Groetjes, Eri

Diane zei

Wow what a pretty way to display Tulips.

Hugs diane

GerJanne zei

Prachtig, die tulpen. Een nestje, helemaal voorjaar!

Caroline zei

Ik heb gisteren ook weer gezellig de tulpen gekocht hoor, staat altijd zo gezellig!
Gefeliciteerd met je toppertje!
groetjes Caroline

Annerieke zei

Ohh prachtig zeg, zo fijn het voorjaar in huis!
Groetjes, Annerieke

Femminde zei

Wat super om een vaas zo te vullen!! Gefeliciteerd met je topcreatie!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Angelique zei

Prachtig om de tulpen zo in een vaas te doen, zo mooi. Gefeliciteerd met je topkaartje, is ook wel meer dan verdiend. Zo'n romantisch boekwerkje met veel persoonlijke details maakte je voor Gerie.
lieve groetjes Angelique

Crealientje zei

Ik ben gek op tulpen!
Je hebt echt het voorjaar binnen gehaald. Ga straks ook even een bos halen. Gezellig!
Gefeliciteerd met toppertje, die is dan ook super gaaf. Dik verdiend!
Lieve groetjes Crealientje.