vrijdag 12 februari 2021

bloemetjes .



 Hallo allemaal  welkom op mijn blog.
Allemaal nog bedankt voor de leuke reacties van mijn bloemstukje met tulpen.
Ik had het er al over dat ik bloemetjes aan het maken was.
Wist niet dat ik er zoveel had gemaakt dus moest dus echt aan de gang,dacht waarom zo idioot veel.
Van de fuhsia heb ik niet alles gemaakt want die is best lastig om te maken, maar zijn al klaar en kan ik dan zo in elkaar  zetten .Ben nu een kerst kaartje van Trijntje aan het liften maar zet ik er morgen op.
Laat een reactie achter ,lees ze met veel plezier.
groetjes Marjan.


7 opmerkingen:

Eri zei

Prachtig, ze zien er heel echt uit.
Groetjes, Eri

Irene zei

JEMIG DE PEMIG dit is wat ze een labour of love noemen in Engeland!! Knap gedaan Marjan, ziet er fantastisch uit maar is iets waar ik absoluut geen geduld voor heb!!
xxIrene

Trijntje zei

Wat heb je prachtige bloemen gemaakt en en je hebt meteen een hele voorraad. Dat kan wel handig zijn als je nodig hebt. Ben benieuwd naar je kaart. Groeten Trijntje

aussie aNNie zei

wow beautiful. x

GerJanneke zei

Oh wauw Marjan, wat beeldschoon!! En inderdaad heel veel! Jij kunt veen vooruit.

Elly zei

Wow wat zijn je zelfgemaakte bloemen prachtig zeg en veel.
Ik moest echt even goed kijken...
Gisteravond was ik mijn bloemetjes aan het sorteren op kleur in bakjes. Nu lagen ze in een hele grote bak. Maar moet nog meer van die bakjes hebben, want komt te kort al.
Alleen die ik heb zijn niet zelf gemaakt, zitten er wel tussen en het mooie is als ik bloemen nodig heb, dan maak ik ze altijd zelf..
Groetjes Elly

Nicolette zei

Wow dat ziet er mooi uit!
Groetjes Nicolette