zaterdag 13 februari 2021

lift kaartje.

oud.

Nieuw.


Hier ben ik alweer ,nu met een kaartje die ik gelift heb.
Het voorbeeld kwam van een kerstkaartje van Trijntje die me wel aansprak,  dus dat ze bij Carlin's Kaartenparadijs een lift kaartje vroegen dacht ik meteen aan deze kaart.
De krans van Marianne had ik  ook al  gekocht dus kon ik die ook meteen uitproberen.
Moesten andere kleuren zijn dan voorbeeld.
Heb de toef van de bovenkant naar onderen verplaatst, hoop dat dat goed is, als het niet voldoet hoor ik het vanzelf wel. wilde er nog meer op doen want voor mij is dit een kaal kaartje maar was bang dat het dan geen lift kaartje meer was.
Dit weekend ijspret, hoop dat ze ook hier voor het huis kunnen schaatsen want dat is al weer een tijdje terug.Eindelijk weer iets anders dan Corona
.Veel plezier voor diegene die gaan schaatsen ,ik hou het dit weekend met schaatsen op de tv. 
Ga zelf het ijs niet meer op bang om iets te breken ,maar geniet wel van het plezier wat het teweeg brengt.
Dus doe voorzichtig en geniet van dit mooie weer.
Groetjes Marjan.

Zag dat ik nog een gedeelde top 3 plekje had samen met GerJanne hoe leuk is dit.
ben er erg blij mee.

Wil graag meedoen bij.
2Sisters on the blog  #47 Vogels.

10 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Prachtige kaart!
Fijn weekend en groetjes, Caroline

Irene zei

Mo9i die krans, vind die met het vogelhuisje het leukst! Neen hoor, géén geschaats want dat worden botbreuken op onze leeftijd!
XxIrene

karin zei

Mooi gelift dat kaartje. Ik vind het prachtig zo. Hoe meer erop hoe minder je de bloemenkrans ziet. Leuk ook met het vogelhuisje.
Geniet van het schaatsen. Ik hou het ook bij kijken 😀
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT

Epie zei

De perfecte kaart voor het Nieuwe jaar alvast , mooi gedaan !!
Fijn en gezellig weekend , groeten Epie

Trijntje zei

Wat heb je de kaart leuke gelift je hebt er gelijk een paar van je eigengemaakte viooltjes opgezet. Superleuk!, Zelf wil ik ook voor het voorjaar met de krans aan de slag. Het is zo'n leuke krans.. De kaart is erg mooi zo.. Er hoeft echt niet meer op. Dat vinden wij soms lastig.. Heb dat soms ook. Groeten Trijntje

carla zei

Wat een mooie lift heb je gemaakt Marjan.
Of die toef nu vanboven of vanonder zit maakt niet uit, het blijft duidelijk dat je gelift hebt.
De krans is prachtig, die mag je zeker niet verstoppen, maar als je gewoon bent om veel materiaal te gebruiken, is dat een beetje moeilijk.
Ik vind dat je dit knap gemaakt hebt.
Bedankt om deel te nemen aan onze lopende challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt er een hele mooie lift van gemaakt Marjan en ik ben helemaal weg van je viooltjes, zo mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei

What a gorgeous card, fabulous design and brilliant papers. xx

Bernadet zei

Geweldig leuke kaart Marja!

Nicolette zei

Je hebt een hele mooie kaart gemaakt. Alleen kan hij niet met de challenge meedoen. We willen een plaatje van een vogel op je kaart zien, en geen stansje. Misschien kan je nog een andere kaart maken.
Groetjes Nicolette DT 2Sistersonthe blog