donderdag 25 februari 2021

Helleborus.




 Allereerst wil ik mijn nieuwe volger Yvonne Erdtsieck  welkom heten op mijn blog. 
Laat even een berichtje achter zodat ik jou blog ook kan vinden.
Deze kaart gemaakt naar aanleiding van de challenge van Marianne design.
Daar vragen ze een kaart met de letter H.
dacht meteen aan de Helleborus bloemen die ik had gemaakt en daar mee aan de slag gegaan.
Staan bij ons op de kwekerij al heel wat Helleborussen in bloei ,altijd weer mooi om te zien..
Dit jaar valt de Helleborus dag op mijn verjaardag maar daar hebben we nu geen last van want vieren mag toch niet. Vorig jaar nog wel gevierd ,was wel de laatste die het kon vieren bij ons in de familie.
Dus dit keer zal ik het zonder visite moeten doen , zijn natuurlijk al mensen die dit voor de tweede keer meemaken.
Laat niet veel zien op mijn blog maar ben bezig met een opdracht en neemt toch wel wat tijd in beslag.
Jullie gaan het nog wel zien ,hij is half  Maart jarig en durf het niet eerder op mijn blog te laten zien. ,Ook mijn zus is die tijd jarig ,dus daar wil ik ook nog iets voor maken.
Heb ook nog een kaart gemaakt als Gast designer voor Hobbyshop Daantje deze krijgen jullie volgende maand te zien.
Wens iedereen alvast een fijn weekend toe. .
Wil met deze kaart meedoen bij Marianne design
Heb de volgende dingen gebruikt.
LRO69  Krans.          KJ1721 Gefeliciteerd.                COL1345 Flowerpot met label.
       COL 1394 Helleborus                  .         PL1523 Stempel.
LR 0484 Basis kaart                                           .


16 opmerkingen:

Femminde zei

Oh wat super leuk gemaakt Marjan!! Van foam denk ik deze bloemen. Echt lente deze kaart.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Bernadet zei

Wat een sjieke kaart Marjan.
Gave stans heb je gebruikt.

Judith zei

Ken de naam van de bloem niet maar geloof je maar op je woord. Mooi kaartje.
Leuk dat je mee doet met onze "H" challenge.
Groetjes van Judith
Marianne Design Challenge Blog

CreaStories zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Helleborussen zijn mijn lievelingsplanten en zorgen juist in de winter periode voor extra gezelligheid. Vorig jaar ben ik bij een kwekerij in Limburg geweest, tijdens deze helleborus dag heb ik speciale soorten kunnen kopen die je normaal in een tuincentrum niet ziet. Zou wel heel toevallig zijn als dat jullie kwekerij is. Groetjes, Natascha

Henriët zei

Wat een prachtige pot met Helleborussen staat er op je mooie kaart.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT MD Challenge blog

Kaartenkraam zei

Mooie kaart en die helleborussen zien er verdraaid echt uit!

groetjes van Ank

Angelique zei

Echt een prachtige kaart, hele mooie mal en de Helleborussen zijn supermooi. Je liftkaart vind ik nog mooier dan het origineel, leuk met het vogelhuisje en de frisse kleurtjes.
lieve groetjes Angelique

Trijntje zei

Mooie kaart met de hellebores. Ze zijn zeker mooi. Die van ons is bedorven door de vorst... komt iets bij..veel plezier met je opdrachten. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Net echt je helleboris, en een prachtige kaart Marjan! Je bent druk bezig met voorbereidingen voor de jarigen wordt vast weer heel mooi!
xx Gerie

De Hobbyzolder zei

Oh mooi de Hellebores!Hou ervan!
Leuk dat je meedoet met de “Letter H" Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Wilma zei

Wat een MOOI en FLEURIG kaartje is dit Marjan.
Liefs Wilma ☺☺☺

aussie aNNie zei

Lovely card Marjan, beautiful all over. xx

Elly zei

Wat mooi gemaakt.
Groetjes Elly

Suzan zei

Ik vind hem prachtig Marjan!
Bedankt voor het meedoen met H-Challenge!
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog

Aniet zei

Mooie creatie met prachtige bloemen Marjan,
leuk dat je meedoet met de challenge
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog

Wybrich zei

Prachtige bloemen heb je gemaakt op je mooie kaart!
Dank je wel voor het meedoen.
Gr Wybrich
DT MDchallenge blog