dinsdag 31 december 2019

oud en nieuw.



Dit plaatje is een schilderijtje door  mijn zus geschilderd. Zo stuurt ze ieder jaar een mail naar iedereen die ze kent . in plaats van een kerst  kaart over de post. Dit jaar heeft ze een nieuwjaars wens gemaakt, en heel toepasselijk voor deze avond.  dacht meteen die ga ik gebruiken om al mijn blog lezers een hele  gezellige avond te wensen. Ook voor het nieuwe jaar heel veel goeds en gezondheid gewenst en dat we weer leuke dingen kunnen delen met elkaar.allemaal bedankt voor het reageren op mijn blog en hopelijk ook in 2020.

liefs Marjan.

12 opmerkingen:

Irene zei

OOOOOOOh de creativiteit zit duidelijk in de familie, wat is dit een leuk doek Marjan!
Fijne jaarwisseling en voor 2020 alle goeds!
xxIrene

Nicolette zei

Mooi gemaakt door je zus.
Ook voor jou een goede jaarwisseling en de beste wensen voor 2020.
Groetjes Nicolette

Henriët zei

Prachtig schilderijtje van je zus.
Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en een goed, gezond en creatief 2020!
Groetjes van Henriët
P.S. Ik meende dat ik al volger bij je was. Niet dus..... Dat heb ik dus nu meteen maar even goed gemaakt.

Eri zei

Wat ken je zus prachtig schilderen Marian, die oliebollen zien er heerlijk uit! Ik wens je een Fijne jaarwisseling en een gezond, goed en creatief 2020!
Groetjes, Eri

Femminde zei

Wat een super mooi schilderij. Ook wel heel persoonlijk zo. Ben je zelf al weer een beetje de oude??
Hele fijne jaarwisseling en tot 2020!! Dat je maar weer veel leuke dingen maken mag in het nieuwe jaar!!
Groeten van Femminde

Trijntje zei

Prachtig schilderijtje van je zus. Heel mooi geschilderd. Leuk idee. Jij ook de allerbeste wensen voor 2920 met weer veel creativiteit. Groeten Trijntje

Scraptastisch zei

Ja dat kan ze goed hè...heel mooi om te zien Marjan!
De allerbeste wensen voor het nieuwe jaar en heel veel geniet momentjes en hopelijk meer knutseltijd!!!
xx Gerie

JOKE zei

Wat fijn als je zo goed kunt schilderen...heel erg mooi!
Ook voor jou de beste wensen voor het het nieuwe jaar Marjan!!!
Liefs Joke

Nelleke zei

De beste wensen en veel freubelplezier in 2020. Een gaaf schilderijtje is dit zeg, en ze zal het vast niet erg vinden dat jij het nu gebruikt. Mag je trots op zijn Groetjes, Nelleke

Marjan zei

Wat knap gedaan! De beste wensen voor 2020, naamgenote!

Ans Gilbert zei

Ook voor jou de allerbeste wensen voor 2020 Marjan,
wat kan je zus goed schilderen echt heel mooi,
Ansx

KIT Cbe zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.