donderdag 5 december 2019

kerst

  
Goedemorgen allemaal.
Het is weer donderdag dus iets plaatsen voor de kerst, had nog iets op mijn  camera staan dus dacht laat ik wel weer wat van me horen.
Deze hertjes gemaakt voor de beurs waren zo weg dus had daar nog wat meer van kunnen maken.Misschien voor het volgend jaar.
Wilde eigenlijk wat voor sinterklaas plaatsen , maar geen foto's gemaakt van de zwarte pieten zak dus kan ik het niet laten zien ,dacht zou ik gauw wat maken, maar moet het toch maar niet doen.
Goed van mij, maar voelt  niet goed .
Voor iedereen die vanavond pakjes avond viert heel veel plezier.
 Groetjes Marjan.

14 opmerkingen:

Annerieke zei

Deze zijn leuk Marjan, wat mooi gemaakt!

Irene zei

Die zijn echt super leuk dus...op tijd beginnen en er volgend jaar heel veel van in je kraam zetten Marjan!
xx Irene

Lia zei

Echt superleuk gemaakt, het ziet er enig uit!
Lia xx

Eri zei

Wat een gave rendiertjes!
Groetjes, Eri

Nicolette zei

Wat leuk gemaakt.
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wat ontzettend leuk geworden, Marjan!

GerJanne zei

Wat superleuk! Zo is een traktatie helemaal gezellig!

Dilek Kolat zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Angelique zei

Prachtige doosjes, heel erg leuk om daar iets in cadeau te doen.
groetjes Angelique

aussie aNNie zei

Marjan these are so so cute lovely makes. hugs

Doris knippenenplakken zei

Wat zijn ze super leuk...zo mooi gemaakt.
Groetjes Doris

JOKE zei

Wat een leuke koppies!!! Super leuk gemaakt....
Liefs Joke

Angelique zei

Ik las bij Gerrie over je overbelaste handen dus alleen een berichtje om je beterschap te wensen. Goed rust nemen hoor.
lieve groetjes Angelique

Femminde zei

Oh dit zijn wel hele toffe doosjes Marjan!! Zouden die meiden hier ook helemaal gaaf vinden.
En succes met stil zitten, ik begreep bij Gerie dat je echt kalm aan moet doen. Sterkte, zal niet makkelijk zijn.
Ondanks alles, fijne week!!
Groeten van Femminde