vrijdag 29 november 2019









Hier weer een kaartje ,jullie hebben al een tijdje niets van mij gezien maar ik heb gelukkig nog wat in voorraad.
Moet even iets rustiger aan  doen ,mag met mate dingen maken, wat voor mij heel moeilijk is  dus begin ik nog niet met kaartjes maken.  Wil ik weer te veel. Nu maar een leg puzzel op tafel,  ook weer zoiets wat verslavend werkt kan je ook bijna niet mee stoppen.Handen rust geven , makkelijk gezegd.
Deze kaart  gemaakt in opdracht , best wel moeilijk om daar iets van te maken, had een paar puntjes gekregen en ben daar mee aan de slag gegaan. Een mal van dutch doobadoo gebruikt , er een easel kaart van gemaakt maar het hart kan je dus ook nog openvouwen.Aan de achterkant een opening voor een label zodat ze daar wat op konden schrijven.
Ze vonden de kaart weer prachtig.
Heb er een volger bij , Aussie Annie welkom vanuit het verre Australië ,wat is dat toch prachtig dat dit kan, en we kunnen genieten van elkaars blog.


Ook had ik vandaag het gevoel of ik jarig was kreeg ik zomaar een cadeautje , wat is dat toch leuk zeg.
.GerJanne bedankt voor dit leuke pakketje. zal er vast iets mee maken. En heb de eerste kerstkaart binnen dank je wel.Toch maar eens proberen mee te doen met de challenge .
Dit voelt toch zo goed. Bedankt voor alle leuke reacties ,lees ze met veel plezier.
Wens  iedereen een goed weekend.
groetjes Marjan.

9 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Marjan,
het is je van harte gegund. Nu deed je zomaar zonder dat je het wist mee aan een challenge, hihihi....ik bedacht het, omdat ik voor ik jarig was al zoveel post had. Daar moest ik wat mee...
Jouw kaart is supermooi! Sjonge wat een werk heb je er weer aan besteed. Ik kan me voorstellen dat het met bewondering ontvangen wordt!
En veel sterkte met wat kalmer aan doen. Klinkt altijd makkelijker dan het is.
Groetjes,
GerJanne

Nicolette zei

Altijd Leuk een opdracht. Je hebt een mooie creatie gemaakt.
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat super geworden weer Marjan!
En wat een gaaf pakketje, komt vast van pas.
Fijn weekend!
Groeten van Femminde

Je@net zei

Ziet er allemaal weer prachtig uit, Marjan!

Scraptastisch zei

Is vast heel blij ontvangen Marjan het is weer bommetje vol creativiteit, hihi Heel mooi hoe je dit hart weer vol mooie details hebt voorzien! Rustig aan met je handen al valt dat niet mee voor de vrouw des huizes hè! Wat een leuk pakketje heb je gehad van GerJanne zeg...helemaal in jouw straatje!
Blogland zit vol verrassingen en mee doen met de challenges komt goed!!! Fijn weekend,
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooie kaart Marjan. Leuk model en veel moois op te bewonderen. Vervelend dat je rust moet houden, dat is vaak gemakkelijker gezegd dan gedaan. Mooi pakket heb je gewonnen, nog meer verleiding hihi.
Beterschap.
Lieve groetjes Miranda

aussie aNNie zei


Dit is prachtig, en bedankt voor je lieve woorden op mijn blog, ik ben al een tijdje bij je langs maar vergat je te volgen ... hartelijk welkom

JOKE zei

Wat een schitterende kaart en wat een werk weer!!! Jammer dat je niet helemaal kan doen wat je wilt maar legpuzzels zijn ook heel leuk. Ik ben vorig jaar een beetje verslaafd geraakt aan de puzzels van Jan van Haasteren, daar is zo veel op te zien en er zit zoveel humor in...
Liefs Joke

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een grote tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com