dinsdag 5 november 2019

60 jaar.









 Hallo allemaal .
Hier iets gemaakt voor mijn schoonzus Gitta die in April jarig was maar het niet kon vieren omdat ze met haar been in het gips zat. Nu viert ze het op 3 November  dus moest ik tussen de bedrijven door nog even iets voor haar maken, nou ja , even. Afra gebeld of ze kon helpen, Ze heeft alles voor me geschilderd dus dat scheelde alweer. De rest heb ik zelf moeten doen want dat lukt niet met zijn tweetjes .Heb alles al in mijn hoofd hoe ik het wil maken.  Telkens als ik iets tegen kwam tussen mijn spulletjes had ik al apart gelegd met het idee dat kan ik misschien wel gebruiken.De lichtjes erin gemaakt want zonder was het wel donker in de vakjes en kwam het niet zo goed uit. Heel veel dingen van haar  er in verwerkt .
Weer gelukt vind ik zelf.
Het feest was zondag dus kon het niet zelf geven ,Dat deed Dirk voor mij. Mijn schoonzus heeft het gefilmd ,dus dat inmiddels bekeken , erg leuk om te zien. Ze vond het prachtig .

Graag zie ik ook een reactie van jullie verschijnen , lees dit altijd met veel plezier, kijk hier altijd het eerst na als ik ´s morgens beneden kom, dank jullie wel .
Groetjes Marjan.






10 opmerkingen:

!neke zei

Wat een top creatie ! Helemaal super , zij zal er zeker blij mee zijn !

Eri zei

Je hebt je helemaal uitgeleefd met deze superleuke creatie voor je schoonzus! Die krijgt bij haar vast een ereplaats!
Groetjes, Eri

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een mooi maar bewerkelijk cadeau. Zo te zien heb je er met veel plezier aan gewerkt Marjan en hij zal vast een mooi plaatsje krijgen. Leuk dat je er lichtjes in verwerkt hebt dan kan ze er ook 's-avonds en op donkere dagen van genieten.
Lieve groetjes Miranda

Renate zei

Ik raak niet uitgekeken, elke keer zie ik weer een nieuw detail.
Er zitten volgens mij heel wat uurtjes in deze geweldige creatie. Het is heel persoonlijk.
Super leuk gemaakt.

-xies- Renate.

GerJanne zei

Ik zit hier werkelijk weer mij ogen uit te kijken! Wat en supermooi cadeau heb je gemaakt en persoonlijker kan het niet! Wat zal je schoonzus opgekeken hebben van zo'n toffe creatie! Gelukt is het dubbel en dwars volgens mij!

Nelleke zei

Wat is dit mooi zeg en wat prachtig gemaakt. Wat is daar ene tijd in gaan zitten, de moeite waard denk ik. zo persoonlijk. Groetjes, Nelleke

Crealientje zei

Zo dat is een top creatie!
Ik weet niet waar ik moet beginnen met kijken,en ik blijf kijken:)
Heel mooi persoonlijk kado!
Lieve groetjes Crealientje.

aussie aNNie zei

wow dear Marjan, this is beautiful and so much to look at. love this.
We are doing okay now with the fires slowing down and our home is safe.xx

Femminde zei

Oh wow wat super tof Marjan!! Zo mooi gemaakt. Echt zo persoonlijk!! En heel gaaf om te krijgen. Al je maaksel voor de markt waren ook al zo mooi. Wat een werk allemaal. Ik vraag me juist af hoe jij dat allemaal voor elkaar krijgt.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Dilek Kolat zei

Hallo, seizoensgroeten aan al mijn vrienden daar, laat me weinig scheren over hoe mijn huwelijk werd hersteld met de hulp van een grote tovenaar genaamd Dr.Amiso. Ben Eva Lucas, uit Assen, Nederland. Na tien jaar trouwen begon mijn man me vreemd te gedragen, we hadden ruzie en een paar andere problemen met mijn man totdat hij uiteindelijk naar Texas verhuisde om bij een andere vrouw te zijn. Ik dacht dat mijn leven voorbij was, en dat van mijn kinderen dachten ze dat ze hun vader nooit meer zouden zien. Ik probeerde alleen maar sterk te zijn voor de kinderen, maar ik kon de pijn in mijn hart niet aan. Elke dag en nacht denk ik aan hem en wil altijd dat hij terugkomt, ik was echt verdrietig en had hulp nodig, dus ik zocht online naar hulp en vond een website die suggereerde dat Dr.Amiso iemand kon helpen die ex-geliefde snel terug had. Dus ik vond dat ik het eens moest proberen, ik nam contact met hem op en hij vertelde me wat ik moest doen en ik deed het, hij verzekerde me dat mijn man binnen 48 uur later bij me zou komen, mijn man belde me eigenlijk en zei: hij miste mij en mijn kinderen! Verrassend kwam hij die dag met enkele vrolijke cadeau-artikelen en verontschuldigde zich voor zijn fout en voor de pijn die hij mij en de kinderen opdreef. Sindsdien hebben we een belofte gedaan om de wereld deze grote tovenaar en hengelbreker van alle soorten te laten weten, allemaal dankzij Dr. Amiso, ons huwelijk is sterker dan ooit tevoren geworden. Hij is zo sterk en krachtig, Dr. Amiso is echt een door God gezonden, die ik altijd zal bidden om lang te leven om zijn kinderen te helpen in tijden van moeilijkheden, als u hier bent en uw man is verhuisd naar een andere vrouw. Als je wilt trouwen met de liefhebber van je keuze of gezondheid en huwelijksproblemen, gevallen van kanker of echtscheiding, baanpromotie en succes, wil je ook in de wereld worden herkend, geef niet op, geen problemen helemaal stoppen met huilen, neem nu contact op met deze krachtige wizard. Hier is haar persoonlijke e-mailadres: herbalisthome01@gmail.com