dinsdag 17 december 2019

verjaardag






Allereerst wil ik jullie bedanken voor de lieve reacties.

Deze kaart gemaakt voor iemand die als een zus voor me is , ze kwam al bij mijn ouders te logeren dat wij er nog niet waren.
Van haar meisjes naam heet ze Zwanenburg, vandaar dus deze zwaan ,kwam de mal tegen bij Ali en dacht meteen die ga ik voor haar maken.
Had hem een keer uitgestanst en moest er dus wat mee maken, heb een electrische  machine dus die gebruikt  scheelt weer voor mijn handen.Mijn kaart opgebouwd met dingen uit mijn voorraad.
Moesten natuurlijk veertjes op.
Het gaat al een stuk beter , nu oppassen dat ik niet te veel wil.
Hoop dat jullie weer reageren , lees het met veel plezier.

groetjes Marjan.

5 opmerkingen:

Doris knippenenplakken zei

Wat een leuke kaart met de zwaan , heel persoonlijk.
Groetjes Doris

Annerieke zei

Prachtige kaart Marjan, mooi met de veertjes, geeft de kaart een lief effect. Fijn dat je verbetering merkt met je handen, dan scheelt het wel dat je een elektrische machine hebt hè, ik heb er ook één, zou hem niet willen missen.

GerJanne zei

Leuk is dat he, dat je een stans ziet en meteen aan iemand denkt! Dit vindt ze natuurlijk prachtig! Fijn dat het iets beter gaat met je handen. En nu de balans houden!

aussie aNNie zei

Beautiful card design, and that die is just gorgeous.x

Scraptastisch zei

Ook al gezien, hihi Je moet me niet steeds een foto sturen, want dan weet ik het al hè! Hou jezelf in 8 en hopelijk is die ongein met je handen snel over!!!
xx Gerie