woensdag 30 oktober 2019

lantaarn 2



Hier ben ik dan alweer met de tweede lantaarn voor de beurs , heb ze in verschillende kleuren gemaakt ,twee in het roze één in het wit en vier met het thema kerst. Dit is ook een mal van Ali ,dat ik deze mal zag gelijk besteld en was binnen twee weken binnen dus meteen aan de slag  vind hem zelf erg mooi.De bovenkant is ook een dekseltje.De hoogte is ongeveer 18 cm. Nu nog verzinnen wat ik er voor moet vragen ,blijft altijd moeilijk want ik wil ze wel kwijt , bewaren is geen optie.
Ze zeggen dan wel ja het is hobby maar ze vergeten vaak dat papier en de frutsels die je erop doe ook geld hebben gekost.Graag jullie reactie op deze lantaarn lees ze met veel plezier.Denk dat ik morgen ook nog wat laat zien.
groetjes Marjan.

5 opmerkingen:

Je@net zei

Wow...ook al zo mooi. Erg knap gedaan, Marjan!

Lia zei

Je lantaarntjes zien er echt geweldig uit. De modellen zijn leuk en je hebt ze mooi 'aangekleed'.
Lia xx

Margo zei

Dat is echt prachtig Marjan !
Ik vind het ook altijd moeilijk om eenprijs te bepalen. Succes !
Groetjes
Margo

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi en heel sfeervol zijn deze lantarentjes Marjan. Leuk bedacht en gemaakt. Inderdaad altijd moeilijk om een prijs te bepalen.
Lieve groetjes Miranda

Eri zei

Wow, wat een schitterende lantaarns heb je gemaakt Marjan! Die mag je zeker niet tegen elke prijs verkopen! Ik hoop dat het je lukt om ze kwijt te raken voor een leuk bedrag! Succes!
Groetjes, Eri