vrijdag 4 oktober 2019

dierendag

Allereerst wil ik Janneke en Claudia welkom heten als volger van mijn blog, hoop dat jullie er inspiratie van krijgen.Had deze kaart gemaakt voor op de markt maar dacht in ene het is dieren dag vandaag dus kan hem nog wel eventjes op mijn blog zetten.  Ben druk bezig en bijna nergens anders tijd voor ,dus ook niet reageren op jullie kaarten.SORRY. Wil nog heel wat maken voor 3 November, heb gelukkig nog wel wat tijd maar de dagen vliegen om, en als je dan bekijkt wat je die dag gemaakt hebt valt dat meestal tegen.Moet maar gauw een paar hulp troepen  oproepen die me gaan helpen met de stansen uitsnijden , dat scheelt heel veel tijd .Hoop dat jullie dit weer leuk vinden ,laat af en toe wel wat zien wat af is.Lees jullie reactie wel hoor want dat is veel te leuk.
Allemaal een heel fijn weekend .
Groetjes Marjan.

13 opmerkingen:

Irene zei

Onwijs leuk al die schattige hondjes. Staat er WOEF op die grote letters?
Succes met je projectjes voor 3 november Marjan!
XxIrene

Eri zei

Ja, deze is supergaaf, met die leuke hondjes! Veel succes met al die dingen die je nog wil maken. Hier vliegt de tijd ook zo snel voorbij.
Groetjes, Eri

Suzan zei

Prachtig kaartje met de leuke hondjes!
Groetjes Suzan

Nicolette zei

Wat is die leuk zeg.
Succes met de voorbereidingen van de markt.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Wat ontzettend leuk heb je dit gemaakt! De hondjes zijn ook erg leuk. EN ik herken wel dat je minder maakt dan je denkt op ene dag. Dan denk ik je: een hele dag knutselen en dan heb je uiteindelijk met een beetje geluk maar 3 kaartjes af..

Scraptastisch zei

Hartstikke leuk je honden kaart Marjan! Mooi Bot heeft woof gekregen met dierendag!!! Goed weekend en tot snel!
xx Gerie

Caroline zei

Leuke dierendagkaart!
Groetjes Caroline

Plony zei

Een superleuke WOEF-kaart. Heel leuk uitgevoerd en zeker inspiratie voor mensen die niet weten wat ze met zo'n mal moeten.
Fijne zondag....xxx Plony

JOKE zei

Erg leuke kaart en dat op dierendag...
Ik ken het gevoel dat je bijna nergens tijd meer voor hebt. Soms lijkt hobbyen wel een heeeeeeel klein beetje werken vind je niet ;-)
Maar ik heb even terug zitten bladeren bij je en ik heb wel heel veel moois gezien dus het wordt zeker een succes op 3 november....
Liefs Joke

Femminde zei

Soms is dat zo Marjan dat de tijd je tussen de vingers door wegglipt. Hier ook op dit moment.
Maar er komen vast wel andere tijden. Dit kaartje is iig super mooi!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde

KIT Cbe zei

Very Nice article. I hope you will publish again such type of post. Thank you

Bernadet zei

Ach.... dit is te leuk Marjan!

LisannesKaartenhobby zei

Ontzettend leuke kaart met de hondjes! Je vorige kaarten zijn ook schitterend en daarom ga ik je volgen, zo mis ik niks meer

Hobbygroet Lisanne