maandag 28 oktober 2019

herfst






Allereerst wil ik Lisanne welkom heten , leuk dat je mij gaat volgen. Ook weer welkom allemaal die mij volgen, Een herfst kaart en ook een kerstkaart. Bij de herfstkaart met paraplu  werd ik geïnspireerd door het kaartje van Tineke,dank je wel .Deze kaarten gaan mee naar de beurs op 3 November  ben heel druk hiervoor dus reageer ik weinig bij jullie op je blog ,komt vast weer goed straks.De kerstkaart is een vouwkaart , kreeg een reactie zou ook wel leuk zijn met verlichting,deze uitdaging ben ik aangegaan heb er drie gemaakt maar laat deze aan jullie zien.Heb ook nog wat lantaarns gemaakt ,laat ik de volgende keer zien ,maar krijg ze niet goed op de foto, moet de foto  draaien maar lukt niet ,dus ga ze maar anders nemen, niet in de lengte maar in de breedte.Deze week afmaken wat ik nog heb liggen,, maar ben er achter gekomen waar TE voor staat niet goed is zelfs geld dit voor hobby, mijn handen hebben rust nodig, wil nog veel meer maken maar neem mee wat ik heb.Als het lukt krijgen jullie nog andere foto's te zien. Voor iedereen een fijne week , moeten geloof ik iets meer aantrekken want word kouder. 
Groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat een geweldig mooie kaarten heb je gemaakt. Die met het lichtje is super!
groetjes, Caroline

Je@net zei

Wauw...ziet er allemaal weer super mooi uit, Marjan!

Eri zei

Wow, wat een prachtige kaarten, die mogen zeker gezien worden op de beurs! Je kerstkaart met lampjes is ook super!
Groetjes, Eri

Annerieke zei

Mooie creaties allemaal Marjan. Vooral de herfstcreaties, ik houd van deze warme kleuren.

Scraptastisch zei

Ik heb ze onlangs al bewonderd hè Marjan! Ja nu maar eens even de rem erop, want je handen zijn er even klaar mee! Ik wens je een hele gezellige beurs 3 nov. en hoop voor je een goede verkoop. Zie je snel weer!
xx Gerie

Wies zei

Twee hele leuke herfstkaarten (Leuk die paddenstoel van jute) en een prachtige verlichte kerstkaart.

Plony zei

Je kaarten zien er prachtig uit Marjan.....zou ze wel eens allemaal willen zien op de beurs waar je staat...Wat zal dat een feestje zijn. Ik wens je een hele goede beurs en daarna maar lekker knutselen in een rustiger tempo. Het moet wel leuk blijven toch?
xxx Plony

Nicolette zei

Mooie herfstkaart en Marjan.
Groetjes Nicolette