dinsdag 29 oktober 2019

lantaarn 1.



/¨´
Goedemorgen allemaal bedankt voor je reactie van mijn vorige werk , lees het altijd met veel plezier.Deze lantaarn is een malletje van Ali,Heel veel stans werk , maar gelukkig heb ik twee kanjers die mij daar mee helpen. Heb er zes gemaakt en dan is het ook wel weer genoeg.De bovenkant is een dekseltje dus heel makkelijk om je nep kaarsje aan te zetten.Bij de meeste lantaarns moest ik zelf iets verzinnen maar hier is goed over nagedacht, vond alleen de vouw naden erg goed zichtbaar dus heb gewerkt met pasta om het een beetje te verbloemen.De ramen beplakt met perkament papier wat ik nog aan rollen heb liggen van mijn moeder, heb ze door een embossing mal gehaald met sneeuw vlokjes. Morgen kom ik met mijn andere lantaarn  want daar ben ik nog mee bezig.
Voor iedereen een fijne dag .
groetjes Marjan.

4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Wat heb je ze mooi op de foto gekregen Marjan en ja deze heb ik ook gezien en in het echt nog mooier natuurlijk!
Jij ook een fijne dag, ik spring straks op de fiets wat een weertje hè!
xx Gerie

Anita van Merode zei

Wowww super gaaf zeg!! Heel sfeervol.
Gr Anita

Margo zei

Wat prachtig Marjan !
Groetjes
Margo

Je@net zei

Wat een prachtige lantaarn, Marjan!