donderdag 28 februari 2019

E-BIKE STORE.



De eerste kaart is in opdracht gemaakt voor Lorenz , De zoon van onze zwager en zus. Lorenz gaat daar de scepter zwaaien . Zijn  oma en opa  zijn super trots op Lorenz, Ze  belde  belde me op of ik een kaart voor hem wou maken. Volgens mij wel gelukt , heb hem weggebracht en ze waren er heel blij mee. Op 1 Maart wordt de zaak geopend voor familie en vrienden .


De tweede kaart heb ik gemaakt om ze succes te wensen, een tweede zaak beginnen is niet zomaar iets , moet je wel aandurven. de eerste zaak staat in Hoorn. en de tweede zaak staat in Alkmaar. Wens ze heel veel geluk met de nieuwe zaak.Hoop dat ze niet op mijn blog kijken  voor die tijd. Ik heb de kaart eerst in het klein uitgeprobeerd
en daarna in het groot, hele klus maar uit eindelijk toch gelukt. De letters met de Cricut uitgesneden .
De achter grond met pasta het muurtje erop gezet,Daarna met wax hier en daar een kleurtje gegeven
had foto's gezien dus wist een beetje de kleuren.De voorkant in een hout kleur want dat is er ook aangebracht . Als het net zo mooi is als de winkel in Hoorn zit het wel goed.Wij gaan er vrijdag avond heen want we hebben eerst onze Helleborus dag.Ben toch wel weer nieuwsgierig hoe ze deze kaart vinden.

Graag zou ik mee willen doen met deze kaart bij.

2 Sisters on the blog. meer dan één vouw.

14 opmerkingen:

Annerieke zei

Wat een geweldige kaarten Marjan! Leuk model en mooi afgewerkt, je twijfelt er toch niet aan dat ze in de smaak zullen vallen?

Nicolette zei

Wat een werk zit hier in. Ze zijn alle 2 erg leuk Marjan.
Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT

Je@net zei

Wauw...wat een werk zal dat geweest zijn, Marjan. Maar wat een super mooie kaarten heb je gemaakt. Daar mag je zeker trots op zijn en zal vast erg gewaardeerd worden!

JOKE zei

Wauwww wat een schitterende kaarten en wat knap dat je er uitgekomen bent!!! Ik heb het een paar weken geleden geprobeerd maar alles is in de prullenbak beland...ik kwam er niet uit.
Dit wordt echt complimenten vangen morgen!!!
Liefs Joke

Angelique zei

Wauw, twee prachtige kaarten, wat een werk zal dat geweest zijn. Zoveel mooie details, een project waar je trots op je mag zijn.
lieve groetjes Angelique

Eri zei

Supergaaf! Die krijgt vast een ereplaats in de winkel!
Groetjes, Eri

aussie aNNie zei

wow that is one card and a half, so much on here it's fabulous.x

GerJanne zei

Tsjonge, dat is een gave kaart!! Eh... ja allebei, maar de onderste is echt geweldig!! Die gaat daar in de zaak een poos staan natuurlijk! Al de details erop, zo leuk. Ook de kaart voor Lorenzo persoonlijk is heel mooi!
En zeker spannend een twee zaak beginnen, maar die e-bikes nemen een vlucht, dus dat gaat vast goed komen. Op marktplaats.nl heb ik stansen te koop staan. Ik nam een partij over en nu heb ik er dubbel. Misschien is er iets voor je bij. ALs je snijmal intypt vind je ze vast wel.

Suzan zei

Prachtige kaartjes heb je gemaakt! Dat is een werk geweest zeg!Maar het resultaat mag er zijn hoor.
Ik ben ook volger van je blog geworden!
Je vroeg mij hoe ik de tulp gemaakt had, dat is gemaakt met een nieuw malletje van Marianne Design Creatables LRO 586
Groetjes Suzan

bolletjelucky.blogspot.com zei

Zeker weten dat ze héél enthousiast over deze geweldige kaarten zullen zijn. Práchtig bedacht én gemaakt. Ik ben er echt van onder de indruk, zó mooi.
Fijn weekend vast.
Lieve groetjes Miranda

Handmade cards zei

Marjan, Ik kan niet slapen en wat is er leuker dan naar zelfgemaakte creaties te kijken, via, via kwam ik op jou blog terecht en moet zeggen dat je prachtige creaties maakt, heel verschillend allemaal en ook heel mooi gemaakt!
Mijn bed roept weer maar voordat ik daarin stap ga ik me aanmelden als volger van je blog!
Groetjes, Wietske

Trijntje zei

Wat een schitterende creaties heb je gemaakt Marjan. Ziet er super uit heel leuk om dit voor de winkel te maken. Valt vast goed in de smaak. De kaart met bierfles en glas zijn ook erg leuk. we horen het vast wel van de helleboris. ik vind ze zelf altijd heel mooi. Groeten trijntje

Margo zei

Wat een prachtige kaarten zeg dat heb je weer heel knap gedaan !
Geniet van de Helleborus-dag ! De mijne hebben heel veel bloemen momenteel, prachtig vind ik ze.
Groetjes
Margo

Epie zei

Superleuke serie kaartjes op je blog steeds !!
Groetjes Epie