dinsdag 5 maart 2019

beterschap

Hier een label voor mijn schoonzus die morgen  geopereerd word. 
Ze nam de laatste tree niet mee en heeft nu haar kuitbeen gebroken . zijn op bezoek geweest met een grote bos tulpen. de label nog eventjes gauw gemaakt  .
Zij houdt wel van een beetje humor. Dus deze afdruk kon wel.  Susan en Angela welkom als volger van mijn blog.Hoop dat jullie genieten  van wat ik maak.
Zit twee keer in de top drie  bij 2Sisters on the blog .
en bij 4 season. met het zelfde kaartje.Ik moet de badge nog op mijn blog zetten maar lukt me niet dus Gerie moet  weer helpen ,Zal wel zeggen heb het toch voorgedaan , moet het toch maar opschrijven ,ben dus helemaal niet handig ,en een kop als een vergiet.Morgen komt ze op visite voor mijn verjaardag , ben al nieuwsgierig wat ze voor me heeft gemaakt.
Allemaal nog bedankt voor de reactie op mijn kaart ,mijn zwager vond hem prachtig.
Nog een fijne dag allemaal, ga maar boodschappen doen voor morgen.
Groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

Nicolette zei

Mooi label voor je schoonzus.
Groetjes Nicolette

JOKE zei

Wat een heerlijk passend kaartje!!! Heel leuk gedaan.
Veel plezier morgen met Gerie...
Liefs Joke

Margo zei

Wat een leuk label en passend afdrukje ! Het klinkt wel erg pijnlijk hoor zo'n gebroken kuitbeen.
Geniet morgen van je speciale dag en leuke bezoek.
Groetjes
Margo

Lia zei

Humor op een kaart en dat is zo toepasselijk bij deze nare gebeurtenis!
Lia xx

GerJanne zei

Hoi Marjan,
het is een enige kaart voor deze gelegenheid. Wel bijzonder dat ze opereren. De arts van Matthijs zei dat ze een kuitbeen nooit opereerden. Misschien en toch wat nare breuk? Van dit kaartje knapt ze zeker op!

Handmade cards zei

Leuke humorlabel waar je schoonzus vast om moet lachen!
Fijne dag met Gerie.
Groetjes, Wietske

Je@net zei

Wat een leuk label, Marjan!

Angelique zei

Wat een superleuk label voor bij de tulpen. Ik hoop dat je schoonzus goed herstelt.
lieve groetjes Angelique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Marjan, wat een leuk label heb je gemaakt voor je schoonzus. Die hippe dame heb je mooi ingekleurd en hopelijk huppelt je schoonzus ook weer snel rond ;P
Fijne verjaardag en alvast(nog) van harte gefeliciteerd.
Lieve groetjes Miranda

Plony zei

Een heeeel gaaf label......en natuurlijk van Harte Gefeliciteerd en nog vele mooie gezonde jaren gewenst.....Wat dat kado van Gerie betreft......helemaal te gek....wat zul je daar van genieten.
Ondanks de vreselijke wi-fi tóch even snel langs geweest.....
Liefs van Plony

Trijntje zei

Wat een mooie toepasselijke kaart heb je voor je schoonzuster gemaakt Marjan. Leuk om het op een label te maken. Supermooi afdrukje heb je gebruikt. Nog gefeliciteerd met je verjaardag. Zag het bij Gerie die een prachtige pot voor je heeft gemaakt. Groeten Trijntje

Femminde zei

Wat een leuk toepasselijk label!!
En je kaart in je vorige post is weer echt een toppertje!! Zo mooi!!
Fijne week!!
Groeten van Femminde