woensdag 27 februari 2019

verjaardag

Hallo allemaal  welkom weer op mijn blog.
Deze kaart voor iemand gemaakt die voor ons veel betekend, Deze man maakt  in zijn vrije tijd Tappa's planken , wij hebben hem op tafel liggen en gebruiken  hem als onder zetter voor de pannen.
Zijn andere hobby is het sparen van Duitse vazen.
Dus daarom zo veel kleurige vazen, niet helemaal mijn ding maar speciaal voor hem gemaakt,en dan moet je wel eens uit je comfort zone stappen.
Hij heeft hem al gekregen en vond hem prachtig.
Zijn alweer druk met de kwekerij , alles netjes maken ,want de helleborus dagen komen er weer aan. 
Ook moest ik de kerst spullen nog opruimen, erg hé.Maar met dit mooie weer gaat het wel goed deuren kunnen weer open staan,
 dat maakt het makkelijker om alles buiten te zetten.
En dan kan Dirk het naar zolder  brengen.
Kom morgen met een andere kaart  want die wil ik nog mee laten doen bij 2 Sister on the blog,
Met meerdere vouwen .
Hoop dat het weer lukt om hem erop te zetten.
Leuk dat jullie naar mijn kaarten kijken, en ik geniet er van als je een reactie achter laat.

Groetjes Marjan.

7 opmerkingen:

Lia zei

Wat een bijzonder werkstuk!!
Lia xx

GerJanne zei

Hoi Marjan,
dat is nou zo leuk aan onze hobby. Niet altijd maken wat jij alleen mooi vindt, maar je verplaatsen in de ontvanger. En dan krijg je zulke enthousiaste reacties. En daar doe je het voor. Ik vind het een mooie creatie, maar helemaal met het verhaal erachter!
Sterkte met de drukte weer!

Je@net zei

Erg leuke gedaan, Marjan!

Scraptastisch zei

Het gaat om de ontvanger Marjan en die missie is geslaagd!!!
Ja het seizoen staat weer voor de deur hè...wel lekker om met dit weer
de boel op te ruimen en weer in orde te maken! Tot morgen met je nieuwe kaart!!!
xx Gerie

JOKE zei

Wat leuk om een kaart op maat te maken en wat is ie goed gelukt!
Groetjes Joke

Marlies zei

Je hebt een mooie toepasselijk kaart gemaakt, heel leuk bedacht! groetjes, Marlies

Trijntje zei

wat een leuke plank. soms is het leuk om juist even uit je comfortzone te stappen. groeten trijntje