vrijdag 1 februari 2019

pillowbox






  Ten eerste wil ik Judy welkom heten als volger van mijn blog , hoop dat je er van geniet en dat je er leuke dingen  op ga zien, ik doe mijn best. zal niet elke week er iets opzetten , want als ik iets maak  is het meestal voor iemand bedoeld en moet ik daar even over nadenken.
Vandaag iets gemaakt voor mijn zwager die morgen jarig is, dus gezellig een koppie halen met natuurlijk wat lekkers. 
De envelop was van kraft maar heb ik ingesmeerd met zwarte gesso, daarna verschillende velletjes erop gelegd , de fiets mag niet ontbreken want hij runt een fietsen winkel waar alleen E/ Bike´s
worden verkocht.
Dat alles erop zat zoals ik het wilde hebben , hier en daar nog wat gilding wax gesmeerd in de kleuren goud , zilver en koper.
Nu nog een bon erin van onze kwekerij .
Wil iedereen nog bedanken voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.


groetjes Marjan.

9 opmerkingen:

Je@net zei

Wat leuk. Daar zal je zwager blij mee zijn, Marjan!

Nicolette zei

Leuke pillowbox heb je voor je zwager gemaakt.
Groetjes Nicolette

GerJanne zei

Hoi MArjan,
wat een gave en toepasselijke pillowbox heb je gemaakt voor je zwager. Al de details passen bij hem. Doe ik ook hoor, persoonlijke kaarten maken. Heel soms iets anders om te experimenteren, maar ik maak niet veel voor zomaar kaartjes, hoewel een sterkte kaart in voorraad niet zo slecht is. Die moeten vaak onverwacht gemaakt worden..

Marjan zei

Dat ziet er gaaf uit, veel moois heb je erop verwerkt, je zwager zal er zeer verguld mee zijn, denk ik zomaar. Fijn weekend!

Crealientje zei

Mooie stoere pillowbox!
Veel op te zien.
Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

Anita van Merode zei

Echt super gaaf zo mooi Marjan!
Gr Anita

Trijntje zei

Wat een leuke box heb je gemaakt Marjan. Heel leuk stier gemaakt en afgewerkt. Groeten Trijntje

Marjan zei

Prachtig is deze pillowbox voor je zwager, veel op te zien ook!

Femminde zei

Wat een mooie pillow box is het geworden!! Leuk dat je het ook met zwarte gesso hebt ingesmeerd.
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde