zaterdag 22 december 2018

kerstkaart



Hier een kerst kaartje die is gemaakt voor iedereen die mijn blog bekijkt , en alles wat hier opstaat wens ik ieder van jullie in het nu maar ook in het nieuwe jaar toe.Deze kaart heb ik ook voor iemand gemaakt , en ze was er erg blij mee.Lees ik bij jullie dat jullie zoveel kaarten hebben verstuurd en voor mij is dit de enige kaart die ik heb gemaakt voor de kerst,erg hé .Ik geniet er erg van om al jullie kaarten te zien en denk dan wat een klus maar misschien gaat het nog veranderen en stuur ik volgend jaar weer wel een kaart. dus Gerie wees er maar trots op.Heb natuurlijk niet stil gezeten, maar die kerst druk heb ik niet ,wel veel gemaakt voor de markt waren ook veel dingen voor kerst , daarna had ik er eventjes geen zin in.Nu maak ik weer een hoop mensen blij met een kerststuk en dat is ook veel werk , nog één stuk voor mezelf zal die er komen?
Als dat zo is krijgen jullie hem nog te zien.
groetjes Marjan.

5 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

dat is een schitterende kaart voor Gerie, en in gedachten ook voor ons! Dankjewel dat we hiervan mogen meegenieten!
Ook voor jou allerbeste wensen voor een fijne kerst, een gezellig jaareinde en een schitterend en creatief 2019!
Nancy

Riet Knoppers zei

Wat een super mooie creatie Marjan mooi dat wij er ook van mogen genieten!
Van mij ook hele fijne feestdagen en een gezond en creatief 2019
Groetjes Riet xx

Renate zei

En ik maar denken, dat ik de enige ben die niet zo veel kerstkaarten maakt. Ik heb er een paar gemaakt (voor een designteamopdracht) maar daar houdt het eigenlijk helemaal mee op.
Het kaartje dat je ons hier laat zien is wel echt een pareltje. Wat heb je dit prachtig gemaakt.
Fijne feestdagen.

-xies- Renate.

Annerieke zei

Wat een prachtige creatie is dit Marjan! Zo veel mooie details heb je verwerkt.

Trijntje zei

Nou dit is wel een geweldige kaart Marjan. Zit veel tijd en werk in..... en ik zie op je blog dat je veel bloemstukken, kerststukken maakt. Dat doen wij niet dus dan hebben wij tijd voor de kaarten...... groeten Trijntje