vrijdag 21 december 2018

jarige



Hier een kaartje voor onze jarige schoondochter Shanna,of ze de kaart al heeft weet ik niet nog niets over gehoord dus maar hopen dat hij vandaag nog in de brievenbus belandt. ze houdt erg van piano spelen en dacht daar ga ik een kaartje voor maken. Wij gaan vandaag niet heen want ze moest nog werken en voor een uurtje op visite naar Uden ,twee uur heen en twee uur terug zagen we niet zo zitten.
Ook het rijden in donker vinden we niet zo fijn meer. Nu gaan we zondag heen heb er al zin in. Cadeautje mee en ook nog wat voor daar onder de kerst boom.Bedankt voor al jullie reacties op de dingen die ik maak, lees ze met veel plezier.Groetjes Marjan.Kom morgen met een kerstkaart.

12 opmerkingen:

Irene zei

Ik hoop écht dat deze schitterende kaart aankomt Marjan!Vanaf Groningen is álles ver weg en wij spreken alleen nog rond een uitgebreide lunch af en rijden nooit meer in het donker en dat bevalt ons én onze vrienden goed!
XxIrene

Eri zei

Supergave piano met al die mooie details! Zou zonde zijn als die niet op de bestemming aankomt!
Groetjes, Eri

Scraptastisch zei

Wouw Marjan, wat is de pianokaart prachtig geworden met weer zoveel mooie details en het zou een kadootje zijn als de post hem vandaag bezorgd tussen alle kerst post door!!! Van harte Gefeliciteerd met Shanna haar verjaardag en het is snel genoeg zondag en dan kun je naar haar toe!
xx Gerie

bolletjelucky.blogspot.com zei

oh wat een mooie kaart heb je voor je schoondochter gemaakt Marjan. Prachtig die kleurencombinatie en dat kleine muziekboekje erbij maakt het helemaal àf. Zo'n mooie kaart zou ik een heel jaar (of langer) laten staan om van te genieten.
Lieve groetjes Miranda

Femminde zei

Wat super allemaal op je blog, ik zie zoveel mooie dingen. Heb je nog wel tijd om te slapen??
En ik hoop echt dat je nog tijd hebt voor een mooi kerststuk in je eigen huis.
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

!neke zei

Prachtige kaart !!!!!!
groeten Ineke

Doris knippenenplakken zei

Super mooie piano ,deze heb ik ook laatst nog gemaakt .
Leuk om zo een prachtige kaart te geven als ze zelf piano spelen .
Fijn weekend, groetjes Doris

Ans Gilbert zei

Prachtige kaart heb je voor de jarige gemaakt, ook wij hebben familie in Brabant en wij gaan ook overdag en vóór 't donker thuis,
Ansx

Annerieke zei

Wat een mooie kaart Marjan! Je noemt het zelf kaartje, maar dit is wel een heel project hoor, super leuk! Ik vind ook je creaties met boeken erg leuk, ik wist niet dat je er patronen in kon vouwen. Leuk dat je bij mij volger bent geworden, ik volg jou nu ook hoor.
Groetjes, Annerieke

Je@net zei

Gefeliciteerd met je schoondochter, Marjan.
En wat een pracht van een kaart heb je voor haar gemaakt!

Trijntje zei

Wat een prachtige piano kaart Marjan. Heel toepasselijk voir iemand die van pianospelen houdt.. een gezellige dag morgen. Groeten Trijntje

Nicolette zei

Mooie kaart voor je schoondochter.
Groetjes Nicolette