zondag 23 december 2018

gelukt



Het is gelukt om toch nog een kerststuk voor ons zelf te maken,staat mooi op mijn site tafel .
Nog een paar wat kleinere stukjes gemaakt denk dat ik in totaal 18 stukken heb gemaakt dus hele week vertoefd in de schuur maar met de top 4000 aan is dat best te doen, sta ik daar gewoon te genieten.Nu komt het ergste klusje nog en daar ben ik niet zo goed in ,en dat is alles weer opruimen.Het is wel eens voorgekomen dat ik het pas eind februari ging opruimen  voor onze Helleborus dagen want dan moest het weer netjes.De laatste jaren deed ik het in de keuken en dan moet je alles weer opruimen is wel beter , nu trek je de deur dicht en als ik daar niet moet wezen zie ik het ook niet, maar Dirk vind dat nooit zo leuk, wanneer ruim je die troep weer op, zal wel na de kerst worden want gaan vandaag naar Uden naar onze zoon en schoondochter. Morgen zijn de boodschappen aan de beurt en hier in huis is ook het één en ander te doen.Nog een paar kerststukken wegbrengen en dan ben ik er helemaal klaar voor.
Hier onder het kerststuk dat we meenemen naar Uden Mocht een kerststuk zijn met allemaal gekleurde ballen , ben daar niet zo goed in en vind dat ook niet mooi , hou meer van alles in één kleur ,dus er gekleurde lichtjes in gedaan, hoop dat ze het wat vinden.
Annerieke welkom als volger op mijn blog altijd leuk en geniet er erg van als jullie een reactie achter laten. Dit is weer een heel verhaal geworden .
Wens jullie  alle goeds toe in het nieuwe jaar, en al die andere dingen die ik jullie wens staan op mijn kaart van mijn vorige blogpost.
Groetjes Marjan en dat we volgend jaar weer mogen genieten van al het moois wat langskomt .

8 opmerkingen:

Je@net zei

Twee prachtige kerststukken, Marjan.
Fijn feestdagen en een prettige jaarwisseling gewenst!

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kerststukken heb je gemaakt
fijne feestdagen
groetjes ellen

Annerieke zei

Ohh ik lees dat je heel veel kerststukken hebt gemaakt. Ik heb ook een aantal terug gezien, ze zijn geweldig, dat is ook een talent hoor! Fijne dagen!

GerJanne zei

Wat een prachtige kerststukken heb je gemaakt! Allebei vind ik ze super! EN dat je er zoveel gemaakt hebt. Het klinkt wel gezellig met de radio aan. Wat je schrijft over het opruimen en de troep....het lijkt mijn knutselkamer wel na een paar kaarten....heel veel plezier in Uden en voor jou en Dirk mooie kerstdagen!

Scraptastisch zei

18 stuks?!!!Jeminee klein tuincentrumpje bij jou en hier staat er ook één te shinen en word ook uitgebreid bewonderd door anderen die bij me komen en ook je kerstkaart....wat ben ik verwend door je!
Het stuk staat in Uden ook vast prachtig en door de gekleurde lichtjes goed opgelost Marjan.
Hele Fijne Kerstdagen met je gezin!
Lieve kerstgroetjes van Gerie

Irene zei

Een prestatie van formaat Marjan en wel tof dat je daar een aparte plek voor hebt want in huis lijkt het me helemaal niét te doen als je continue móet opruimen. Ga eerst maar heerlijk van de Kerst genieten en daarna komt er vast wel een dag dat je er even te gaan gaat en je Dirk óók niet hoeft te mopperen hihi! Knusse Kerst 🌲🎅🤶🌲

XxIrene

Trijntje zei

Wat een prachtige stukken zijn dit. En dat je in totaal 18 hebt gemaakt. Dat verklaard ook meteen waarom je niet zo met de kaarten bezig kan zijn. Je kan niet alles. Ik wens je fijne feestdagen en de allerbeste wensen voir 2019 met veel creativiteit. Groeten Trijntje

aussie aNNie zei

Beautiful Marjan, wishing you a happy and blessed New Year..
big hugs, aNNiexx