maandag 17 december 2018

kersstuk






 Hier dan een paar kerststukken die ik heb gemaakt , het rode stuk gaan we morgen bezorgen in Bussum , heb ik gemaakt voor iemand die ons erg dierbaar is.
Altijd weer spannend hoe ze hem gaan vinden.Het onderste stuk is voor onze oudste zoon en schoondochter. Voor Jeroen en Shanna heb ik ook een stuk klaar maar kan ik niet laten zien want die krijgen ze zondag als we naar Uden gaan.Voor Tim en Dorien ga ik een krans maken voor aan de deur ,want ze hebben jonge katjes en die klimmen overal in en op, niets is veilig.
Heb er nu acht klaar en nu moeten er nog drie, en als ik dan zin heb moet de vierde voor ons worden, dat is meestal wel een dingetje ,maar ga mijn best doen.Kom woensdag met een kerst kaart maar kan hem niet  eerder 
laten zien want dan heeft ze hem al op mijn blog gezien, dus even geduld.
Ik hoop dat jullie dit ook leuk vinden ,is géén kerst kaart.
Groetjes Marjan .

7 opmerkingen:

Crealientje zei

Prachtige bloemstukken!
Mooi met die wax rozen.
De krijgers boffen met jou :)
Succes nog met het maken met de andere stukken, gaat vast goed komen.
Lieve groetjes Crealientje.

Nicolette zei

Wat een mooie kerststukken heb je gemaakt.
Succes met de laatste stukken.
Groetjes Nicolette

Je@net zei

Wat een prachtige kerststukken heb je gemaakt, Marjan!

Trijntje zei

Prachtige kerstukken heb je gemaskt Marja. Prachtige combinaties van de bloemen,bladeren. Heel mooi. Dit valt vast in de smaak. Dat kan toch niet anders?. Groeten Trijntje

Irene zei

Onwijs zó creatief als jij bent Marjan, wát een schitterende kerststukje zijn dit en wat maak je hier veel mensen blij mee want zoiets zie je in de winkel écht niet.. De rode is mijn favoriet! Succes met de rest!

XxIrene

Margo zei

Wat prachtig zeg ! Zo mooi met de lichtjes erin !
Ik hoop zo dat ik volgend jaar goed te been ben, ik krijg hier echt zo'n zin van om ook aan de slag te gaan !
Groetjes
Margo

!neke zei

Prachtig !!!!!!