donderdag 28 juni 2018

kerst schudkaart


                                                                  Hier een schudkaart voor de kerst.
doe wel niet mee met de challenge maar had deze kerst bal een tijdje terug gemaakt dus dacht laat ik deze er eens opzetten, voor dat jullie mij vergeten.
Had deze mal te leen dus er mee aan de slag, terwijl ik helemaal niet in de stemming was voor een kerstkaart.
Vindt het zo knap dat jullie dit volhouden , iedere week weer een kerstkaart.
Moet eigenlijk wel aan de slag want sta 4 november op een creatieve winterbeurs hier op het dorp en dan speel je toch in op de kerst , heb al wel een paar voorbeelden gemaakt maar wil er nog meer maken , maar dat voegt niet zo met het mooie weer.
En straks weer stressen ,snap jullie wel, want daar hebben jullie  geen last van.
Wil wel maar dan heb ik weer een ander idee , en ga ik daar mee aan de slag , maar dat zien jullie eerdaags wel verschijnen.
Ook wil ik Lia en Annemarie welkom heten als volger op mijn blog, hoop dat jullie met plezier  naar mijn creaties kijken.
nog een mooie dag allemaal.


17 opmerkingen:

Plony zei

O dat stressen snap ik wel hoor hahahaha.....Moet eigenlijk ook dringend gaan beginnen maar heb er helemaaaaaal nog geen zin in. Ineens is het er meestal wel....en met zo'n supermooi voorbeeld moeten we toch wel worden aangestoken. Echt gaaf....en waarschijnlijk niet zo zwaar in de envelop want daar ligt bij mij nog wel een probleempje. Ik kom steeds boven de 50 gram en dan heb je niets aan je kerstzegels straks......Ik ga er eens even over nadenken hoe ik dit ga aanpakken hahahaha.
Fijne zonnige dag....xxx Plony

Crea Astrid zei

Wat een prachtige schudpegel. Mooie mal ook.

Fijne zonnige dag.

Groetjes, Astrid.

Diny zei

Wow.....wat prachtig.....hoe maak je het schudgedeelte.....ziet er gaaf uit!
Groetjes Diny

Annemarie en Merit zei

wat een pracht van een creatie, zo leuk met dat schudmateriaal.
Wij hebben er wat mee zitten prutsen...de komende challenge bij 52WTC is schudkaart...nou nou het was me even zweten, maar het is gelukt.
Liefs Annemarie en merit

Nicolette zei

Ik vind je schudkaart helemaal leuk, Marjan. Mooie kleuren en mooi schudmateriaal! Een mooi kerstsfeertje!

Lieve groet, Nicolette

aussie aNNie zei

Beautiful Christmas Bauble.xx

Nicolette zei

Wat mooi gemaakt Marjan. En ik maak kerstkaarten in allerlei kleuren hoor, nu toevallig traditioneel.
Groetjes Nicolette

Irene zei

Ik heb al heel wat schud-dingen langs zien komen maar dit is wel heel gaaf Marjan!!
Je begreep me helemaaal verkeerd hoor: ik verlang zeker niet naar minder mooi weer, dit is veel te veel genieten en mijn kerstkaartje is vorige week met die herfstige dagen gemaakt..nu komt er beslist niks uit mijn handen en met kerstkaarten loop ik al weer enorm achter dus dat wordt gas geven (zoals elk jaar) maar niet zo lang het zonnetje schijnt hihi!

xx Irene

Hobby Hoogland zei

dat dacht ik wel hoor Irene maar was een grapje, want wie houdt er nu niet van mooi weer,
.

Scraptastische hobby zei

Je hebt een schudgedeelte gemaakt met je fuse...ziet er heel gaaf uit Marjan je hanger! Sorry na candaag niet zoveel fut meer dus hou het kort!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtige schud kerstbal, dat is wel heel moeilijk om zo'n bal te vullen, heel mooi gedaan,
Ansx

Trijntje zei

Wat een schitterende kerstballen en dan er een schudgedeelte van te maken. Superleuk bedacht. Erg leuk afgewerkt? Groeten Trijntje

Nancy Soetaert zei

je maakt het jezelf echt wel niet makkelijk om met zo'n fijne sierlijke mal een schudkaart te maken, maar het is wel prachtig geworden!
Superdesuper!
groetjes
nancy

Je@net zei

Wauw...wat ziet dat er super mooi uit, Marjan!

Original handmade by Janneke zei

Hoi Marjan,
Ik probeer de foto wat te vergroten om te zien hoe deze mooie kertspegel gemaakt is. Maar kan het niet helemaal zien...
Bij Gerie lees ik iets over een fuse ?????? Ooh ik denk dat ik wat gemist hebt in hobbylsmd ;-)
De kerstkaarten moeten hier ook nog gemaakt worden... komt wel hoor als ik niet meer zoveel in de tuin hoef te werken!

Groetjes Janneke!

Marjan zei

Heel erg mooie en sprookjesachtige kaart, Marjan! Dat schudgedeelte geeft een heel mooi effect!
Ik red elke week een kerstkaart ook niet, trouwens ook andere kaarten niet. Ik maak ook wel series voor kerstkaartjes, schiet lekker op. En heb ik niet genoeg, dan is dat maar zo. Geen stress ervan krijgen, hoor!

Femminde zei

En wat je laat zien is wel weer helemaal super Marjan. Echt weer een toppertje.
Zelf ben ik ook nog niet zo heel ver. Moet er binnenkort toch eens een beetje werk van maken. Want kaarten kopen wil ik niet.
Fijne week!
Groeten van Femminde