zaterdag 16 juni 2018

30 jaar


             

                                                                        Hier weer een kaartje , ja zo een maand niks en dan twee achter elkaar. Vandaag is onze zoon jarig, en daar moest ik natuurlijk ook een kaart voor maken.
Jeroen komt vandaag naar huis dus kunnen we hem vanavond toch nog feliciteren.
Jeroen is dit al vijftien jaar gewend met zijn verjaardag of we zijn op de beurs of druk met de voorbereiding, maar dat gaan we goed maken want die beurs blijven we niet eeuwig doen.
De gitaar heb ik behandeld met nagellak zodat het een dikke  en mooie glans kreeg, die kon niet ontbreken op zijn kaart want daar kan hij zijn energie in kwijt. De schoenen vond ik gewoon stoer.
Ik hoop dat Jeroen de kaart mooi vind,.
Allemaal nog een fijn weekend.
Groetjes Marjan.

10 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel gaaf kaartje voor je zoon. De onze wordt in september 30. EN van een lief blogdinnetje kreeg ik een enveloppe met gestanste schoenen, dus wie weet ga ik daar eens mee aan de slag, nu ik dit bij jou zie. Heel leuk!
Groetjes,
GerJanne

Bernadet zei

Dit is echt waanzinnig Marjan!!
Vind die schoenen echt super, vooral hoe je ze in deze kaart hebt verwerkt.
En nog proficiat met je 30 jarige zoon

Nicolette zei

Stoere kaart voor Jeroen, (zo heet onze jongste zoon ook, leuk) En wat een goed idee om de gitaar met nagellak te bewerken. Ook de kaart hieronder is erg leuk.
Fijn weekend,
Groetjes Nicolette

Irene zei

Gefeliciteerd met Jeroen en zijn mooie ronde leeftijd Marjan! Keigave kaart met die sneajer en de gitaar en nagellak ipv Glossy Accents, dat vind ik hélemaal leuk en heb ik nog nooit eerder ergens gelezen! Onze drukke dochter vind óók ontspanning bij haar gitaar, héél fijn als ze iets hebben om het hoofd leeg te maken!

XxIrene

Scraptastisch zei

Ja je weet al ben weg van je kaartje heel gaaf!!!
Van harte Gefeliciteerd met Jeroen zijn dertigste verjaardag
en fijn dat ie naar jullie toe komt vanavond!
xx Gerie

Marjan zei

Heel erg gaaf kaartje voor je zoon! Geweldig met die flap en hoe je de schoenen hebt verwerkt. Van harte met zijn verjaardag, mijn zoon is ook 30 geworden dit jaar.

Diny zei

Gefeliciteerd met je zoon Marjan.
Wat een prachtige kaart heb je voor hem gemaakt!
Groetjes en veel plezier,
Diny

Maia zei

Nog proficiat met de verjaardag van jullie zoon gisteren!
Tja Ier is onze oudste zoon ook al weer 23 dan ga je inderdaad nadenken over je eigen leeftijd hè maar we voelen ons nog steeds jong toch?
Heel erg mooi deze kaart met sneaker en gave gitaar!
Ik wist niet dat je met nagellak ook een mooie glas laag kunt maken op papier leuk dee!
Jammer dat je glans en glitter nooit zo goed ziet op blogfoto's.
De kaart in je vorige post is ook al zo prachtig, zo leuk hoe je de dame met hondje stans weer anders gebruikt hebt dan Gerie.
Je zoon en schoondochter zullen wel blij zijn met zulke schitterende kaarten.
Fijne zondag
Groetjes Maia

aussie aNNie zei

Sweet card, love the dies and gorgeous colous.x[aussie aNNie blog]

Doris knippenenplakken zei

Wow Prachtige verjaardag kaart voor je zoon !
Super mooi hoe je de schoenen hebt verwerkt op je kaart ben er helemaal weg van top .
Alsnog gefeliciteerd met je zoon !
Groetjes Doris