zondag 17 juni 2018

bingerden.








 Hier een paar foto´s zoals ik beloofd had.Deze beurs word gegeven op het landgoed Bingerden.deze beurs  bestaat al 23 jaar en is bedoeld voor mensen die van tuinieren houden.
Hier staan kwekers die hun passie willen delen ,het is geen brocante fair maar echt gericht op planten. Wij stonden hier nu voor de  23 ste keer  en het is alle jaren weer een uitdaging om iets te maken met het thema wat zei er aan geven.Ik probeer dat te doen met mijn bloemstukken en Dirk met zijn voorbeeld tuintje.
Dit jaar was het thema places , Ja wat ga ik daar voor maken,  een dag voor ik het bloemstuk zou

gaan maken dacht ik aan die bol op zolder  dit kan dan de wereld bol voorstellen, in de bol een zit bal gepropt opgeblazen en mos ertussen,allemaal stukjes oase aan elkaar gemaakt met saté stokken en bloemisten tape een hele klus ,Probeer uit te drukken  overal op de wereld groeien plantjes en die geven een mooie bloemen pracht.
De wegwijzer  is gemaakt door mijn vriendin,de plant namen die er op staan zijn planten die bij ons zijn ontstaan.
Dit jaar hebben  we een bronzen vermelding gekregen, gaan voor goud maar dat is toch wel moeilijk ,drie keer gelukt.
Vandaag kreeg ik een vrije dag maar Dirk moest nog een dagje .
Lekker zo´n dag om niets te doen.
Dit was voor ons een hele drukke week maar kunnen er met plezier op terug kijken.
Hopelijk verveel ik jullie niet met deze lange blog post.
Groetjes Marjan.


8 opmerkingen:

Original handmade by Janneke zei

Nou Marjan, Ik zit hier heerlijk te genieten van je blogpost hoor!
Wat een prachtig bloemstuk heb je gemaakt. Gaaf zo'n wereldbol en van harte gefeliciteerd met jullie bronzen vermelding!
Geniet nog maar lekker na van deze drukke week.

Groetjes Janneke

Irene zei

Vervelen???
Marjan dit is 100% genieten (mijn tuin is mijn andere grote hobby ook al is mijn rug daar meestal niet zo blij mee helaas). Wat ziet dit er allemaal beeldig uit, die bol is zó mooien de wegwijzers ook zo'n leuk idee...héél knap gedaan allemaal want de opdracht PLACES is verre van makkelijk!
Proficiat met jullie bronzen 🏆🏆🏆 en nu lekker uitrusten!

XxIrene

Nancy Soetaert zei

Geen makkelijk thema, maar wat mooi uitgewerkt! Jullie hebbn een mooie stand in een prachtig kader zo te zien!
Proficiat met jullie bronzen medaille!
groetjes
nancy

GerJanne zei

Hoi Marjan,
Wat leuk om dit allemaal te lezen en te zien. Prachtige mini tuin en je bloemstuk is gaaf zeg!! Echt heel mooi! Mijn schoonzus is landschapsarchitect en gaat vaak naar dit soort beurzen. En brons! Gefeliciteerd! Jullie vallen dus best vak in de prijzen?!
GerJanne

Je@net zei

Wauw...dat ziet er super mooi uit, Marian. Erg knap gedaan nav het thema. En gefeliciteerd met brons, goed gedaan!

Femminde zei

Wauw leuk om te zien waar jullie voor het werk mee bezig zijn!! Mooi gedaan allemaal. En je kaart voor je zoon was ook super. Nog van harte met zijn verjaardag.
Fijne week!
Groeten van Femminde

Marjan zei

Lijkt mij ook zeker niet makkelijk om die opdracht te vertalen, maar jij hebt werkelijk een prachtig stuk gemaakt! Je vriendin heeft ook iets moois gemaakt. Fijn dat jullie vaak in de prijzen vallen, kroon op je werk!

Doris knippenenplakken zei

Wat is dat genieten van de mooie tuin foto's !!
Prachtig bloemstuk heb je gemaakt .
Groetjes Doris