zaterdag 12 mei 2018

voor alle moeders.


 Deze kaart is gemaakt voor alle moeders in Nederland.

Het was al weer een tijdje terug dat ik wat heb laten zien  druk druk druk  hooi tijd op de kwekerij  het vuil groeit nog harder dan het plantje. Maar het is toch nog gelukt om een kaartje te maken.
Was een heel gepuzzel want de buisjes vielen niet op tegen een drukke achtergrond moest toch wit worden de klaprozen gestempeld en van foam gemaakt.
ik wens jullie een mooie dag morgen en maak er iets gezellig van.
groetjes Marjan.

13 opmerkingen:

GerJanne zei

Hoi Marjan,
Jij was dus druk in de kwekerij! In deze tijd zal het inderdaad de grond wel uitspuiten, maar dus ook het onkruid.
Maar je moederdagkaart is erg leuk en mooi! Wat een werk , maar het model is super en die buisjes met bloemen zijn zo leuk...
Jij ook een fijne dag morgen..

Crealientje zei

Prachtige moederdagskaart!
Ook je kaart met gitaar is superleuk.
Je merkt wel, ik ben ook druk met mijn tuintje.
Onkruid groeit harder dan dat wij geld kunnen verdien, zeggen mijn man en ik altijd tegen elkaar, hihihi.
Helaas geldboompjes groeien niet( ik heb het niet slecht hoor!!!) we hebben dan altijd de grootste lol.
Goed weekend verder, liefs Crealientje.

Diny zei

Wat een prachtige moederdagkaart heb je gemaakt Marjan.
de bloemen in de buisjes is echt gaaf gedaan!
je kaartje hieronder vind ik ook schitterend!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Irene zei

Beeldig Marjan en de buisjes zijn super leuk zo tegen de witte achtergrond! Kan me goed voorstellen dat het álle hens aan dek is bij jullie, jeetje wat groeit het hard allemaal..ik ben ook dagelijks in de weer in de tuin en de container is te klein!

XxIrene

Je@net zei

Ziet er super mooi uit, Marjan!

Scraptastisch zei

Haha hooitijd op de kwekerij, hoe kom je erop! ja dit is groeizaam weer Marjan en dan maken vele handen licht werk! Toch nog tijd gemaakt voor een geweldige kaart, super gedaan met de stempels en reageerbuisjes. Je foam bloemen zijn weer prachtig....jij ook een fijne moederdag hoor!!!
xx Gerie

martine zei

Zo te lezen heb je het heel druk Marjan
maar wat een heel mooi Kaartje heb je gemaakt voor alle moeders
prachtig gedaan veel liefs martine

Lia zei

Hallo Marjan, wat heb je een mooi en inspirerend blog! Ik ga je volgen hoor.
Lia xx

Marlies zei

Een super mooie originele kaart! Echt prachtig!! groetjes, Marlies

Ellen zei

Wat is dit mooi gedaan zeg....beeldschoon!
Groetjes Ellen

Bernadet zei

Dit is echt waanzinnig mooi Marjan

Doris knippenenplakken zei

Wow Prachtige moederdag kaart heel leuk model .
Zoveel moois te zien .
Fijn weekend
Groetjes Doris

Marjan zei

Wat een mooie kaart, leuk die vaasjes met bloemen en het model is ook erg leuk! Succes met alle drukte op de kwekerij!