vrijdag 20 april 2018

28 jaar



                                                                             

                                                          Hier weer eens een kaart, voor onze jarige zoon zoals jullie zien word de jongste telg 28 jaar.merk je dan aan dat je ook ouder word. Heb de gitaar zo goed mogelijk nagemaakt , de voorkant met wax ingesmeerd zodat het meer ging glimmen. Hopelijk vind Tim hem ook mooi.
 Ik wilde eigenlijk  het eerste deel van zijn fotoboek geven maar helaas nog niet klaar, weer meer werk dan ik dacht. of ik maak er meer werk van  dat zal het wel zijn, ben niet gauw tevreden dus vandaag toch nog maar verder.Als Ik hem heb gegeven laat ik er wel wat van zien, niet eerder want ik ben bang dat hij ook mee kijkt.
 Tim  en Dorien hebben  een vrije dag dus ga ik straks even een bakkie doen. 's avonds ga ik samen met Dirk heen.
Nu gaan we op verjaardag, wel weer even wennen.
Wel een stuk gemakkelijker , niets meer in huis halen gewoon daar heen en een feestje bouwen.
Welkom Janny  als volger , hopelijk vind je mijn creaties  leuk en doe je ideeen op.
Jullie reacties lees ik met veel plezier.
Vandaag nog lekker genieten van het mooie weer, ga ik ook zeker doen.
groetjes Marjan.

12 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

een mooie, stoere kaart ! geslaagd
grtjs,martina
x

Bernadet zei

Ooooh wat is dit prachtig Marja!
GAve kleurtjes heb je gebruikt.
De link die jij mij doorgaf had ik een tijdje terug ook gevonden;)

Scraptastisch zei

Gefeliciteerd met Tim zijn verjaardag hoor en veel gezelligheid ervan! Een fotoalbum is giga veel werken verbaasd meniet dat je het niet af kreeg, maar komt wel goed toch!!! Ik vind je kaart ook weer zo gaaf met de gitaar en zal hij vast super vinden! Geniet lekker van vandaag....xx Gerie

carla zei

Wat heb je deze kaart weer prachtig gemaakt.
Veel op te zien en allemaal zo mooi.
Gefeliciteerd met je zoon.
Groetjes,
Carla

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoon Marjan en wat heb je een gave kaart voor hem gemaakt. Diegitaar vind ik écht heel knap gedaan en mooie tinten blauw heb je gecombineerd. De details zoals de geëmboste muzieknoten op de achtergrond en de gitaar-charm maken het helemaal áf.
Lieve groetjes Miranda

Hermien zei

Prachtig kaartje voor de jarige, de sterren op de gitaar zien er gaaf uit!

Groetjes Hermien

aussie aNNie zei

Magnificent design, love this guitar.x 💖 [Aussie aNNie's Blog]

Nicolette zei

Dit is echt een hele leuke kaart Marjan. De gitaar is echt een blikvanger en de mal met muzieknootjes is superleuk!
Groetjes Nicolette

Femminde zei

Wat een mooie kaart Marjan!! Gaaf zo met die gitaar.
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Doris knippenenplakken zei

Wat een prachtige kaart Marjan !
Super gave kaart mooi combi.
Groetjes Doris

Anita zei

Marjan jij ook nog gefeliciteerd met je zoon.
Wat vond hij van de kaart, kan niet anders als dat hij er blij mee was. Prachtig geworden.
Leuk dat je me gaat volgen.

Gr. Anita

martine zei

Wat een fantastische mooie kaart Marjan
geweldig fijne dag liefs martine