donderdag 12 april 2018

high tea


                                                                        Mijn zus vroeg me om een kaartje te maken voor iemand die jarig word, ze wilde een high tea  cadeau geven , dus daar mee aan de slag gegaan. Ik vindt het wel een geslaagde theepot. Ze heeft hem al gekregen en vond hem prachtig.
wil jullie allemaal nog bedanken voor de leuke reacties op mijn eieren, en een welkom het valkennest
leuk dat je mij gaat volgen. Ben begonnen met het foto boek voor onze jongste zoon, een hele klus.
Voorlopig dus geen tijd  om een kaartje te maken, kijk wel bij jullie hoor en probeer zo veel mogelijk een reactie achter te laten.
groetjes Marjan.

8 opmerkingen:

Marjan zei

Erg mooie kaart voor een high tea jarige! Veel op te zien en hoe leuk is de etagère met lekkernijen!

GerJanne zei

Oh wat kun je hier lang naar kijken en steeds wat ontdekken! Zo leuk de vorm en de kopjes en etagère. EN dan ook de bedel en die kraaltjes met de woorden high tea... Heel gaaf!
Succes met het album voor je zoon. Heel knap vind ik dat. Ik moet van mezelf ook iets doen met een album...wie weet lukt het me. De basis is al klaar namelijk....
Groetjes,
GerJanne

Je@net zei

Erg leuke en feestelijke kaart, Marjan!

aussie aNNie zei

Mooi project, hou van de High Tea, ziet er prachtig uit en de kleuren zijn prachtig. knuffels voor jou

Bedankt voor het geven van commentaar, je doet het in het Nederlands, ik kan het gemakkelijk vertalen ... knuffels ..

💖 [Aussie aNNie's Blog]

Femminde zei

Wauw Marjan al weer zo super creatie. Mooi!!
Fijn weekend!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

Heel leuk gedaan zo!
Groetjes Caroline

Nicolette zei

Wat mooi gemaakt. Dat is een leuk kado om zo weg te geven.
Groetjes Nicolette

Janny zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt zeg, ik heb ff geneusd op je blog en het ziet er allemaal prachtig uit, bedankt voor je lieve reactie op mijn blog, fijn weekend