zondag 1 april 2018

Fijne Paasdagen.



                                                                   toch  maar een paasstuk gemaakt, om jullie Fijne paasdagen te wensen. aan een kaart kwam ik niet toe, en bedacht dat ik nog dingen had liggen  voor een paasstuk. De plantjes hadden we op de kwekerij staan, alles ligt  los op de krans, heb nog nooit zo snel een stuk in elkaar gezet.
Nog bedankt voor jullie leuke reacties op mijn paas eieren.
Diny welkom op mijn blog.
Allemaal een paar mooie dagen en hopelijk knapt het weer wat op.
Vandaag komen de kinderen  gezellig naar huis ,weer een keer met z'n allen aan tafel , mis dat soms toch wel.
Tot mijn volgende blog bericht.
groetjes Marjan.

11 opmerkingen:

Je@net zei

Wat een prachtig paasstuk heb je zo gemaakt, Marjan!

Crea Astrid zei

Wat een prachtig Paasstuk heb je gemaakt.

Groetjes, Astrid.

Crealientje zei

oooohh wat een mooi Paasstuk!
Dat siert een kamer, heerlijk Lente gevoel.
Het is fris en nat hier.
Heel veel plezier met zijn allen.
Fijne Pasen en lieve groetjes Crealientje.

Marjan zei

Dat ziet er prachtig uit! Je paaseieren ook, erg mooi! Fijne Paasdagen!

Scraptastisch zei

Geniet maar lekker met z'n allen om tafel Marjan!
Je Paas stuk ziet er heel gezellig uit!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Prachtig paas stuk heb je gemaakt, wens jou ook fijne paasdagen,
Groetjes
Ansx

Trijntje zei

Prachtug Paasstuk heb je gemaakt Marjan. Geniet mAar van gezellig samen aan tafel en de gezelligheid. Fijne paasdagen. Groeten Trijntje

aussie aNNie zei

Beautiful post Marjan, this one is a happy one too.xx💖 [Aussie aNNie's Blog]

Femminde zei

Wat super mooi geworden Marjan!! Leuk om zo altijd wat op tafel te hebben.
Heb je genoten van de dagen met de kids??
Fijne week!!
Groeten van Femminde

Diny zei

Wow.....wat een prachtig paasstuk heb je gemaakt Marjan!
Ik dacht dat alles vast wast gemaakt met het lijmpistool.....maar het ligt er dus los op.
Pasen is inmiddels voorbij....maar het zal wel gezellig zijn geweest!
Groetjes Diny

Plony zei

Midden in de nacht....en midden in een flinke onweersbui.....Daardoor niet kunnen slapen en ik ben eens even op mijn gemak alles gaan bekijken wat ik gemist had hier....Wat een geweldige paascreaties heb je gemaakt zeg. Wat zou ik graag een klein vliegje zijn op je hobbytafel als je bezig bent met al dit moois......Schitterenddddddd.....echt genoten....zo midden in de nacht hahahaha.
Slaap lekker....ik ga weer heel zachtjes weg.....xxx